افزایش سرمایه و رتبه برتر بانک ایران‌ زمین

افزایش سرمایه و رتبه برتر بانک ایران‌ زمین
خلاصه اخبار

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این بانک گفت: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت است، اکنون نقش شعب تعریف دیگری پیدا کرده است؛ در حال‌حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانک‌ها باید در همه زمان‌ها و مکان‌ها، به همه مشتریان خدماتی مناسب […]

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب این بانک گفت: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت است، اکنون نقش شعب تعریف دیگری پیدا کرده است؛ در حال‌حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانک‌ها باید در همه زمان‌ها و مکان‌ها، به همه مشتریان خدماتی مناسب و باکیفیت ارائه کنند.

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، در این گردهمایی، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک با اشاره به تغییر نقش شعب در شرایط کنونی بانکداری اظهار کرد: ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان در همه زمان‌ها و مکان‌ها از اولویت‌های بانک ایران‌زمین است.مجتبی شیروانی، قائم‌مقام بانک ایران‌زمین نیز با نگاهی به اهداف سال ۱۴۰۰ این بانک، اظهار کرد: قدرت هر سازمانی در اتحاد درونی آن سازمان تعریف می‌شود که بانک ایران‌زمین در اوج آن قرار دارد.وی تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزه‌های مختلف بانک از جمله افزایش سرمایه این بانک صورت گرفته است، تا پایان سال آینده بانک ایران‌زمین به رتبه دوم بانک‌های خصوصی دست می‌یابد.در ادامه هادی قدیمی، معاون عملیات بانکی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان در سمت روسای شعب این بانک، اظهار کرد: اگر بپذیریم که نیروهای انسانی یک سازمان مهم‌ترین سرمایه‌های آنها است، باید در حفظ این سرمایه‌ها و انتقال دانش و تجربه‌های آنها به نیروهای جدید و تازه وارد کوشا بود.در این مراسم فرهاد اینالویی، معاون فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت همراه بانک در آینده بانکداری اظهار کرد: بانکداری مبتنی بر موبایل یا موبایل بانکینگ یا همراه بانک تحولی در نظام بانکداری است و در حقیقت در آینده مشتریان بیشتر امور خود را از این طریق پیگیری خواهند کرد.