افزایش دو برابری سرمایه گذاری دولت کره جنوبی در فناوری بلاک چین

افزایش دو برابری سرمایه گذاری دولت کره جنوبی در فناوری بلاک چین
خلاصه اخبار

فهرست عناوین دولت کره جنوبی با وجود محدودیت هایی که برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده، به شدت تمایل دارد در صنعت و اقتصاد خود از فناوری بلاک چین استفاده کند. به گزارش سیگنال به نقل از کلیک، دولت کره جنوبی سیاست های سخت گیرانه ای در مقابل ارزهای دیجیتال دارد، اما هرگز قدرت این ارز […]

دولت کره جنوبی با وجود محدودیت هایی که برای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده، به شدت تمایل دارد در صنعت و اقتصاد خود از فناوری بلاک چین استفاده کند.

به گزارش سیگنال به نقل از کلیک، دولت کره جنوبی سیاست های سخت گیرانه ای در مقابل ارزهای دیجیتال دارد، اما هرگز قدرت این ارز هارا انکار نکرده است. این کشور قصد دارد با حفظ سیاست های خود، در سال 2019 روی پروژه های مرتبط با فناوری بلاک چین سرمایه گذاری های زیادی انجام دهد.

وزارت علوم و فناوری کره جنوبی قصد دارد در سال 2019 حدود 18 میلیون دلار به پروژه های بلاک چین اختصاص دهد. این درحالی است که سال گذشته، این بودجه حدود 10 میلیون دلار بود.
منابع مختلفی مدعی شده اند که این وزارتخانه قصد دارد در سال آینده 12 پروژه بلاک چین را حمایت و ارائه کند؛ همچنین سه استارتاپ بومی نیز تا پایان سال 2019 با بودجه 1.3 میلیون دلاری حمایت خواهند شد.

این وزارتخانه همچنین قصد همکاری با وزارت شیلات این کشور و بوسان، بزرگترین بندر کره جنوبی را دارد که به موجب آن، از تکنولوژی بلاک چین به عنوان بخشی از فعالیت های واردات و صادرات استفاده شود. در این طرح اطلاعات میان مدیران و کمپانی های مختلف بدون وقفه از طریق یک پلتفرم غیر متمرکز منتقل خواهد شد.

کره جنوبی امیدوار است بتواند فناوری بلاک چین را در گستره وسیعی از فعالیت های واردات و صادرات و به ویژه صنعت حمل و نقل، در اختیار داشته باشد. این کشور در حال حاضر ششمین قدرت صادرات در جهان است.

این گزارش ها نشان می دهد وزارت علوم و فناوری این کشور تمایل دارد از سیاست های اتخاذی دولت در مقابل ارزهای دیجیتال فاصله بگیرد؛ چرا که دولت این کشور هنوز تصمیمی برای تغییر سیاست های محدود کننده خود در قبال ICO ها نگرفته است.

وزارت علوم و فناوری کره جنوبی می گوید:

ما در قبال صنعت بلاک چین مسئولیت داریم؛ کمیسیون خدمات امور مالی نیز در قبال ارزهای دیجیتال مسئولیت دارد. این دو بخش باید جدا از یکدیگر در نظر گرفته شوند.