ارز همستر کامبت کِی راه‌اندازی می‌شود؟

ارز همستر کامبت کِی راه‌اندازی می‌شود؟

بخش بازی‌های آنلاین و توکن‌های غیرمثلی (NFT) در بازار ارزهای دیجیتال اخیراً به شدت رشد کرده است. به نظر می‌رسد عواملی مثل انتشار بازی‌های جدید و افزایش ایردراپ‌ها در این مسئله موثر بوده است. یکی از این بازی‌ها هم بازی همستر کامبت بوده است.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که با الهام از بازی نات کوین راه‌اندازی شده اما به سرعت به پذیرش قابل‌توجهی در دنیا رسیده است. توسعه‌دهندگان این بازی ادعا کرده‌اند که تعداد کاربران آن در مجموع به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر رسیده است. این تعداد واقعاً زیاد است؛ چراکه تقریباً ۱۰ درصد از کل کاربران تلگرام را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این این مقدار کاربر تقریباً سه برابر بازیکنان نات کوین است.

در ماه‌های اخیر توجه معامله‌گران به شدت به بازی‌های کلیکی تلگرامی جلب شده و به نظر می‌رسد بسیاری از پروژه‌ها در تلاش هستند راه نات کوین را ادامه دهند. با این حال تقاضای همستر کامبت به قدری رشد کرده که کانال تلگرامی آن به بزرگ‌ترین کانال این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. علاوه بر این بسیاری از کاربران آن هر روز تلاش می‌کنند کارت‌های خود را به‌روزرسانی کرده و کد مورس جدید را پیدا کنند تا سکه‌های رایگان بیشتری به دست آورند.

شایان ذکر است که توسعه‌دهندگان همستر کامبت در هفته قبل اطلاعیه مهمی را درباره زمان و چگونگی راه‌اندازی توکن خود منتشر کردند. آن‌ها در این اطلاعیه خاطرنشان کردند که توکن همستر کامبت قرار است مثل نات کوین در شبکه TON راه‌اندازی شد. طبق گفته‌های آن‌ها، این توکن در ماه جولای (تیر) راه‌اندازی می‌شود اما تاریخ مذکور بسته به عوامل مختلف، ممکن است تغییر کند.

گفتنی است که توسعه‌دهندگان نات کوین هم ابتدا قصد داشتند توکن خود را همزمان با هاوینگ بیت کوین راه‌اندازی و عرضه کنند. با این حال آن‌ها پس از مدتی اعلام کردند که هنوز به طور کامل آماده نیستند و تقریباً ۳ هفته بعد این کار را انجام دادند.

اخبار و تحلیل‌های لحظه‌ای بازار ارزهای دیجیتال را می‌توانید از کانال سیگنال دنبال کنید:

منبع: Decrypt

برچسب‌ها