اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته دوم آبان ماه 1398)

اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال (هفته دوم آبان ماه 1398)
خلاصه اخبار

در این مطلب با سیگنال همراه شوید تا مهم ترین اخبار هفتگی ارزهای دیجیتال را در هفته دوم آبان ماه 1398 مورد بررسی قرار دهیم.

تبدیل نیروگاه برقی در امریکا به مزرعه استخراج ارزهای دیجیتال

یک نیروگاه برق در امریکا که فعالیتش به مدت 6 سال متوقف شده بود، تجهیزاتش را جهت استخراج ارزهای دیجیتال در اختیار شرکت ساستین قرار خواهد داد.

پارلمان آلمان : بیت‌کوین ویژگی‌های پول را ندارد

پارلمان آلمان در بیانیه‌ای ویژگی‌های پول را چنین توصیف کرد:

وسیله تبادل و پرداخت، ذخیره ارزش و واحد محاسبه !

این پارلمان در بیانیه خود اعلام کرده است که بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال ویژگی‌های یاد شده را ندارند و نمی‌توانیم آنها را پول به شمار آوریم.

افتتاح دفتر جدید بایننس در پکن

پس از سخنرانی شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، صرافی بایننس اعلام کرده است که دفتر جدید این صرافی در پکن افتتاح خواهد شد. دفتر فعلی بایننس در چین، در شهر شانگهای قرار دارد.

کارمزد تراکنش‌های بیت‌کوین از مرز یک میلیارد دلار گذشت

طبق آمار منتشر شده توسط شرکت کوین دسک، مجموع پاداش پرداخت شده به ماینرها از ابتدای سال 2009 تا کنون، به بیش از یک میلیارد دلار رسید.

شرکت ماینینگ روسیه به دنبال سهم 20 درصدی استخراج بیت‌کوین در دنیا

شرکت ماینینگ روسیه در نظر دارد کارخانه فلز متروکه‌ای را که پس از تحریم‌های امریکا بسته شده بود، به مزرعه استخراج ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

کشف روشی جدید برای حمله به شبکه لایتنینگ

محققان روش جدیدی از حمله به شبکه لایتنینگ را کشف کرده‌اند که می‌تواند درصد بالایی از پرداخت‌های شبکه لایتنینگ را کند یا متوقف کند. انجام این حمله به‌ سادگی و با باز کردن چند کانال لایتنینگ، وعده عدم دریافت کارمزد و سپس خودداری از بازپخش (پرداخت ها) قابل انجام است.

اظهار نظر شی جین پینگ و رشد 2 هزار دلاری قیمت بیت‌کوین

پس از تاکید رئیس جمهور چین در مورد استفاده و ارتقاء فناوری بلاکچین، قیمت بیت‌کوین رشد 40 درصدی را تجربه کرد. وی در جلسه مطالعات جمعی دیوان سیاسی کمیته مرکزی که در روز پنجشنبه در پکن برگزار شد، گفت: برای نوآوری‌های مستقل باید از فناوری بلاکچین استفاده کنیم.

رابرت کیوساکی : بیت‌کوین با بزرگترین بانک مرکزی دنیا درافتاده است

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف “پدر پولدار، پدر بی‌پول” در اظهار نظری در مورد بیت‌کوین گفته است که این ارز دیجیتال، فدرال رزرو را به مبارزه می‌طلبد.

محکومیت دانشمند روسی به دلیل سوء استفاده از تجهیزات دولتی

دانشمندی روسی به دلیل استفاده از تجهیزات هسته‌ای برای استخراج ارزهای دیجیتال، به سه سال حبس محکوم شد.

بیتفینکس اتهام پولشویی را رد کرد

صرافی بیتفینکس اتهام کلاهبرداری را رد کرد و می‌گوید قربانی کلاهبرداری کریپتو کپیتال شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.