کاهش 15 تا 55 درصدی حجم معاملات در صرافی های هند پس از قانون جدید مالیاتی

کاهش 15 تا 55 درصدی حجم معاملات در صرافی های هند پس از قانون جدید مالیاتی

صرافی‌های ارزهای دیجیتال در هند از زمان اجرایی شدن قانون مالیاتی جدید در اول آوریل شاهد کاهش حجم معاملات بین 15 تا 55 درصد بوده‌اند. تحلیلگران همچنین معتقدند که نقدینگی می‌تواند تحت تأثیر قانون یک درصدی مالیات کسر شده در مبدا از اول ژوئیه قرار گیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که صرافی‌های ارزهای دیجیتال در هند از زمان اجرایی شدن قوانین مالیاتی جدید، حجم بسیار کمتری داشته‌اند.

رسانه های محلی به نقل از تحلیلگران و محققان صنعت اظهار می کنند که در سه روز اول آوریل شاهد کاهش 15 تا 55 درصدی حجم معاملات بوده است. ترافیک دامنه در صرافی های رمزنگاری هند نیز 40 درصد کاهش یافته است.

توییت‌های یکی از بنیان‌گذاران Crypto India، آدیتیا سینگ، همچنین نموداری از کاهش معاملات را نشان می‌دهد. WazirX، یکی از محبوب ترین صرافی های رمزنگاری هند، شاهد کاهش حجم معاملات از 208 میلیون دلار قبل از شروع ماه به کمتر از 100 میلیون دلار بود.

شهروندان هندی اکنون باید با قوانین مالیاتی سنگینی دست و پنجه نرم کنند که 30 درصد از سود آنها در بازار کریپتو کاهش می‌یابد. علاوه بر این، برای هر تراکنش 1٪ مالیات در منبع کسر می شود. سرمایه گذاران همچنین مجاز به جبران زیان های خود در برابر سود سایر معامله گران نیستند.

مدیران بر این باورند که این امر بر نقدینگی در بازار تأثیر می گذارد، زیرا معامله گران مکرر برای کاهش زیان فعالیت خود را کاهش می دهند.

منهار گرگرات، مدیر اجرایی سیاست گذاری CoinDCX، در مورد قانون TDS گفت:

هیچ نقدینگی در بازارها باقی نخواهد ماند. معاملاتی که توسط خریداران انجام می شود به اندازه امروز کارآمد نخواهد بود و چنین ناکارآمدی در نهایت کل اکوسیستم را کاهش می دهد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.