فروش فوق العاده 5 محصول سایپا ویژه اسفند 1400 / فروش فوق العاده 4 محصول سایپا ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش فوق العاده 5 محصول سایپا ویژه اسفند 1400 / فروش فوق العاده 4 محصول سایپا ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، 5 محصول شاهین G، ساینا S، کوئیک با گیربکس معمولی، تیبا EX2 رینگ فولادی و سایپا SE151 موتور M13 را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه برای عرضه در نظر گرفته است.

کدام مادران می‌توانند در این فروش فوق العاده ثبت نام نمایند؟

طرح پیش فروش یکساله محصولات سایپا این بار ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

این طرح ویژه مادرانی است که دارای 2 فرزند و یا بیشتر هستند. مادرانی می‌توانند در این پیش فروش ثبت نام کنند که فرزند دوم آن ها بعد از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده باشد.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 16 اسفند ماه شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، 4 محصول شاهین G، ساینا S، کوئیک با گیربکس معمولی و تیبا EX2 رینگ فولادی را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه برای عرضه در نظر گرفته است.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش سایپا به آدرسhttps://saipa.iranecar.com  امکان پذیر است.

فروش محصولات سایپا چقدر سود دارد؟

براساس آخرین بروزرسانی قیمت خودروها، قیمت بازار و قیمت نمایندگی شاهین G به ترتیب 340 میلیون تومان و 343 میلیون تومان می‌باشد. قیمت کارخانه ای این خودرو از قیمت بازار آن بیشتر است. بنابراین متقاضی این خودرو پس از 3 ماه از فروش این خودرو سودی کسب نخواهد کرد بلکه مبلغ 3 میلیون تومان هم از بازار بیشتر باید پرداخت کند.

خودروی کوئیک با گیربکس معمولی مدل 1400 در بازار با قیمت  193 میلیون تومان معامله شد. قیمت نمایندگی این خودرو حدود 165 میلیون تومان است. متقاضی این خودرو پس از 3 ماه از فروش این خودرو سودی معادل 28 میلیون تومان کسب خواهد کرد.

قیمت بازار و قیمت نمایندگی ساینا S به ترتیب 204 میلیون تومان و 167 میلیون تومان می‌باشد. . متقاضی این خودرو پس از 3 ماه از فروش این خودرو سودی معادل 37 میلیون تومان کسب خواهد کرد.

خودروی تیبا EX2 رینگ فولادی مدل 1400 در بازار با قیمت  184 میلیون تومان معامله شد که با افت قیمت روبرو بوده است. قیمت نمایندگی این خودرو حدود 125 میلیون تومان است. متقاضی این خودرو پس از 3 ماه از فروش این خودرو سودی معادل 59 میلیون تومان کسب خواهد کرد.

قیمت بازار و قیمت نمایندگی پراید 151 به ترتیب 160 میلیون تومان و 146 میلیون تومان می‌باشد. متقاضی این خودرو پس از 3 ماه از فروش این خودرو سودی معادل 14 میلیون تومان کسب خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن این دو بخشنامه فروش سایپا را از اینجا و اینجا مطالعه کنید.

برای مشاهده آخرین اخبار خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.