فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام محصولات ایران خودرو با قیمت مصوب اقدام نمایند.

ثبت نام طرح فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو از دیروز سه شنبه 10 اسفند ماه شروع شده و تا پنج شنبه 12 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت.

شرکت ایران خودرو در طرح فروش فوق العاده محصولات خود که از روز سه شنبه 10 اسفند ماه شروع شده و تا پنج شنبه 12 اسفند ماه 1400 ادامه خواهد داشت، 4 محصول دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، پژو پارس و پژو پارس TU5 را با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه خواهد کرد.

از طرفی دیگر در این هفته طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر جهت حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت گرفته است. به این صورت که مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده اند، می‌توانند نسبت به ثبت نام محصولات ایران خودرو با قیمت مصوب اقدام نمایند.

زمان ثبت نام مادران دارای 2 فرزند و یا بیشتر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از روز سه شنبه 10 اسفند شروع شده و تا پایان روز پنج شنبه 12 اسفند 1400 ادامه خواهد داشت. در این طرح نیز 4 محصولی که در بالا ذکر گردید با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه خواهد شد.

فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر
فروش فوق العاده 4 محصول ایران خودرو اسفند 1400 / فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir  امکان پذیر است.

سود 158 میلیونی از فروش پژو پارس

پژو پارس با قیمت 276 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو حدود 169 میلیون تومان است. متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 107 میلیون تومان بدست می‌آورد.

پژو پارس TU5 با قیمت 333 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو 175 میلیون تومان است. . متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 158 میلیون تومان بدست می‌آورد.

پژو 207 دستی سقف شیشه ای با قیمت 367 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو حدود 235 میلیون تومان است. . متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 132 میلیون تومان بدست می‌آورد.

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت 485 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد، قیمت کارخانه ای این خودرو 397 میلیون تومان است. . متقاضی پس از 3 ماه با فروش این خودرو سودی معادل 88 میلیون تومان بدست می‌آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش ایران خودرو را از اینجا مطالعه کنید.

برخی از شرایط بخشنامه   

* گارانتی خودرو پس از5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو الزامی است.

* فهرست منتخبين قرعه كشي، حداكثر 3 روز پس از پايان ثبت نام از طريق سايت فروش اينترنتي و ارسال پيامك اعلام مي‌گردد و متقاضي مي‌بايست با مراجعه به سايت، از وضعيت ثبت نام خود (انتخاب يا عدم انتخاب خود در قرعه كشي) مطلع گردد.

* فرد انتخاب شده ظرف مهلت 3 روز، پيش پرداخت علي الحساب خودرو را از طريق سايت فروش اينترنتي محصولات ایران خودرو واریز می‌نماید. در صورت عدم واريز كامل پيش پرداخت علي الحساب خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌گردد.

برای مشاهده آخرین اخبار خودرو می‌توانید اپلیکیشن سیگنال را نصب نموده و وارد کاشی خودرو شوید.

نظرات کاربران
  • خانواده های که 3فرزند دارند اما تاریخ تولد آنها برای سال 99به قبل است طرحی ندارید؟؟

  • سلام فرزند دوم من 19آبان به دنیا آمده آیا به خانومم تعلق میگیره؟

    • با سلام دوست عزیز، بله تعلق می‌گیرد

  • خانواده هایی که ماشین ندارند هم شرایطی بگذارید

    • با سلام ،آیا مادرانی که پلاک به نامشان هست میتوانند شرکت کنند

      • با سلام دوست عزیز، خیر نمی‌توانند شرکت کنند.

  • سلام وعرض ادب ..خانمهایی که گواهینامه ندارن میتوانن در قرعه کشی شرکت کنن؟؟

    • با سلام دوست عزیز، بله می‌توانند ثبت نام نمایند.

      • خواهشا سایپا را حداقل تبلیغ نکنید که کلاهبرداری میمکنه،۱۵ ماه پیش برنده شاهین شدیم ۱۳۸ میلیون واریز نمودیم الان هم ۲۱۵ میلیون میخوان یه ماه دیگه تحویل بدن،۳۵۳ تمام میشه که تو بازار ۲۴۰ التماس میکنن

  • سلام من دارای 2فرزند هستم وپژو پارس معمولی میخواستم