توقف نماد کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

توقف نماد کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی
خلاصه اخبار

شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر با نماد معاملاتی کویر به دلیل نوسان قیمت بیش از 50 درصد متوقف شد.

طبق «ماده 12 مکرر 2» اصلاحیه دستور العمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار چنان چه قیمت پایانی سهام طی 15 روز معاملاتی متوالی در دامنه عادی نوسان قیمت بیش از 50 درصد افزایش یا کاهش داشته باشد نماد مربوطه متوقف می شود و حداکثر دو روز کاری پس از توقف، با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد. البته در صورتی که در زمان توقف نماد، ناشر اطلاعات با اهمیت منتشر کند دامنه نوسان در زمان بازگشایی متناسب با نوع اطلاعات ارائه شده (گروه الف یا ب) خواهد بود. به بیان ساده تر، در صورت افشای اطلاعات با اهمیت الف سهم بدون محدودیت دامنه نوسان و در صورت افشای اطلاعات با اهمیت ب سهم با محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد. لازم به ذکر است پیش از اصلاح صورت گرفته در دستورالعمل، محدودیتی در خصوص دامنه نوسان زمان بازگشایی وجود نداشت.

عرضه اولیه کویر که چند روزی است با افزایش تقاضا مواجه شده است در ابتدای بازار امروز برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی متوقف شد. نمودار زیر قیمت سهام کویر را از روز عرضه اولیه تا به امروز نشان می دهد.

توقف نماد کویر (شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر) برای برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی

در صورت وجود هرگونه ابهام می توانید سوالات خود را از طریق سامانه تدان ثبت نمایید تا ناشر نسبت به پاسخ به سوالات مطرح شده اقدام نماید.

تحلیل گران دارای مجوز از سازمان بورس می توانند سوالات خود را از طریق سامانه تدان مطرح کنند. اگر به این سامانه دسترسی ندارید می توانید سوالات خود را از طریق یکی از نهادهای مالی که دارای مجوز فعالیت مشاور سرمایه گذاری از سازمان بورس باشد مطرح نمایید. اکثر کارگزاری ها نیز در این خصوص تمهیداتی را در نظر گرفته اند که می توانید در صورت تمایل با کارگزار خود در این خصوص تماس بگیرید.

شرکت فولاد سپید فراب کویر در ابتدای امروز نیز پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه و معاملات بلوکی در سایت کدال شفاف سازی کرد. طبق شفاف سازی منتشر شده، در حال حاضر شرکت هیچ گونه برنامه ای جهت افزایش سرمایه از هیچ محلی نداشته و همچنین به هیچ عنوان قصد فروش بلوکی سهام خود را ندارد.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها