عرضه اولیه فروی (شرکت ذوب روی اصفهان) در راه ورود به بازار سرمایه

عرضه اولیه فروی (شرکت ذوب روی اصفهان) در راه ورود به بازار سرمایه
خلاصه اخبار

شرکت “ذوب روی اصفهان” با نماد معاملاتی فروی در گروه فلزات اساسی بازار فرابورس درج شد تا یک قدم به عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدیک تر شده باشد.

طبق اطلاعیه منتشره فرابورس، شرکت ذوب روی اصفهان با نماد معاملاتی فروی پس از احراز کلیه شرایط پذیرش در تاریخ 1398/08/13 به عنوان دویست و چهارمین نماد معاملاتی در فهرست نمادهای فرابورس ایران درج گردید. درج شرکت در گروه فلزات اساسی و زیر گروه تولید انبوه فلزات گران بهای غیر آهن موجب شد تا نماد فروی یک قدم به عرضه اولیه در بازار سرمایه نزدیک تر شود.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در خصوص عرضه اولیه های امسال کسب کنید مقاله گزارش جامع از عرضه اولیه های سال 98 را مطالعه کنید.

معرفی شرکت ذوب روی اصفهان

شرکت ذوب روی اصفهان در تاریخ 1377/04/17 با سرمایه ای معادل 5 میلیارد ریال به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید. در حال حاضر، شرکت ذوب روی اصفهان جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت باما است. براساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده در تاریخ 1397/12/25 نوع شرکت به سهامی عام تغییر یافت.

موضوع فعالیت اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن، تولید شمش، احداث کارخانه های مربوط و انجام کلیه ی عملیات بازرگانی مرتبط با فعالیت شرکت می باشد.

بیشتر بخوانید
عرضه اولیه چیست؟

ترکیب سهامداران فروی

شرکت باما 99.7% از سهام شرکت ذوب روی اصفهان را در اختیار دارد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان کنسانتره سرب و روی در ایران می باشد و بیش از 60 سال است که در عرصه اکتشاف، استخراج و فرآوری روی و سرب یکی از پیشگامان بازار محسوب می شود. بدیهی است با نزدیک شدن زمان عرضه اولیه سهم اطلاعات بیشتری در خصوص شرکت ذوب روی اصفهان (فروی) ارائه خواهد شد.

عرضه اولیه فروی (شرکت ذوب روی اصفهان) در راه ورود به بازار سرمایه
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش اخبار عرضه اولیه، نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • بینهایت تشکر بابت این نرم افزاز تشکرفراوان

    • نظر لطف شماست. امیدواریم در آینده نیز در کسب رضایت شما موفق عمل کنیم.

      • سلام جناب سلطانی عزیز؛ محبت می کنید کیمیا رو تحلیل بفرمایید! هم بنیادی و هم تکنیکال و هم در گروهش چه وضعیتی دارند- در ضمن با وجود اینکه روی جهانی رو به افزایش هست چرا این گروه رشد خوبی ندارند؟ مشکل صادرات هم که نیست ان چنان ، مطلع هستم اگر روی برای عرضه باشد خریدار خارجی میخرد و مشکل صادرات هم نیست- این گزارش های رسیده در خصوص بازگشت بار کالسیمین و …. بنظر واقعیت ندارد مسئله واقعا چیست؟ متشکرم

      • با سلام
        می توانید تحلیل های ارائه شده را از بخش تحلیل در اپلیکیشن و سایت سیگنال دنبال کنید. تحلیل درخواستی شما نیز به تیم تحلیل سیگنال انتقال داده شده است. اما با عرضه پوزش حجم تحلیل های درخواستی بالا می باشد و امیدواریم شاهد ارائه تحلیل درخواستی شما نیز باشیم. در انتها لازم به ذکر است تحلیل های ارائه شده سیگنال خرید و فروش محسوب نمی شود و به تنهایی مبنای تصمیم گیری قرار نگیرد.

  • ممنون از مطلبتون. تاریخ دقیق عرضه اولیش کی هست؟

    • پس از آن که مراحل لازم عرضه و پذیرش این سهم طی شد تاریخ دقیق عرضه اولیه توسط ناظر اعلام می شود. برای اطلاع از تاریخ و ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه های جدید می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن اطلاع رسانی را فعال نمایید.