رشد خوب بازی های مبتنی بر صنعت بلاک چین

رشد خوب بازی های مبتنی بر صنعت بلاک چین
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبیش از نیمی از فعالیت کلی صنعت بلاک چین در ماه اکتبر مربوط به بازی های برنامه های غیرمتمرکز (dApps) می شود . این نتیجه‌گیری بر اساس گزارش منتشر شده توسط DappRadar در اکتبر 2021 از وضعیت بازی‌های بلاک چین است که فعالیت و تعداد کاربرانی که بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را در […]

بیش از نیمی از فعالیت کلی صنعت بلاک چین در ماه اکتبر مربوط به بازی های برنامه های غیرمتمرکز (dApps) می شود . این نتیجه‌گیری بر اساس گزارش منتشر شده توسط DappRadar در اکتبر 2021 از وضعیت بازی‌های بلاک چین است که فعالیت و تعداد کاربرانی که بازی‌های مبتنی بر بلاک چین را در ماه گذشته دیده‌اند تجزیه و تحلیل می‌کند.

بر اساس این گزارش، افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه به متاورس عامل رشد زیاد صنعت بازی می باشد به نحوی که به طور متوسط روزانه بیش از 2 میلیون کیف پول فعال منحصر به فرد (UAW) مشاهده شده است . بازی های مبتنی بر بلاک چین تا بحال اینقدر محبوب نبودند.

افزایش محبوبیت DeFi در چند ماه گذشته در مقایسه با بازی های مبتنی بر بلاک چین ناچیز بوده است . بر اساس آخرین گزارش از DappRadar، تعداد کیف پول‌های فعال منحصر به فرد (UAW) متصل به بازی‌ها، 55 درصد از کل صنعت بلاک چین را تشکیل می‌دهد و در حال حفظ تسلط خود که از ماه سپتامبر شروع شده است می باشد .

در حالی که تقریباً در تمام شبکه‌هایی که بازی‌ها را ارائه می‌کنند روند استفاده مثبت گسترش یافته است ، این Polygon بود که بیشترین رشد را نشان می دهد . این راه حل لایه دوم تعداد کیف پول های منحصر بفرد (UAW) متصل به بازی ها را 242 درصد ماه به ماه (MoM) و 982 درصد در مقایسه با آگوست افزایش داد.

با بیش از 125000 کیف پول منحصر بفرد (UAW) روزانه، تراکنش‌های بازی در ماه اکتبر در مقایسه با ماه گذشته دو برابر شد، علی‌رغم اینکه تعداد تراکنش‌های مرتبط با DeFi تقریباً 52 درصد کاهش یافت.

بیشتر این رشد بواسطه ی Arc8، یک بازی موبایلی که توسط یکی از شرکت‌های تابعه Animoca Brands راه‌اندازی شد، تقویت شد. این بازی نشان داد که با پروژه های مناسب که از Polygon به عنوان زیرساخت اصلی خود استفاده می کنند، بلاک چین به زودی از وابستگی به DeFi رهایی می یابد .

یکی دیگر از یافته های مهم این گزارش این بود که بازی های دنیای مجازی مانند The Sandbox و Decentraland در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به نیروگاه های واقعی اکوسیستم بازی dApp هستند. با وجود عدم رشد قابل توجه فعالیت در پلتفرم‌ها، از زمانی که فیس‌بوک تغییر نام تجاری خود را به Meta Platforms اعلام کرد، توکن‌های هر دو بازی سه برابر شدند.

این گزارش نشان می‌دهد که در مجموع، برنامه ‌های غیرمتمرکز(dApps) در دنیای مجازی بیش از 21.8 میلیون دلار حجم معاملات را در ماه اکتبر به دست آورده‌اند که 31 درصد نسبت به آمار سپتامبر افزایش یافته است.

منبع : سایت cryptoslate

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.