سیف مون | همه چیز درباره‌ ارز دیجیتال Safemoon و آینده آن

سیف مون | همه چیز درباره‌ ارز دیجیتال Safemoon و آینده آن

در میان ارزهای دیجیتال تازه ترند شده، ارز دیجیتال سیف مون یکی از پروژه‌هایی است که در ماه‌های اخیر با افزایش قیمت ناگهانی، توجهات زیادی را به خود جلب کرده. با توسعه خوبی که در ارز دیجیتال سیف مون safemoon رخ داده، افراد حاذقِ حاضر در بازارهای مالی آینده خوبی را برای آن متصور هستند، با این حال عده‌ای هم این شروع جاه طلبانه را زنگ خطر یک کلاهبرداری می‌دانند. همچنین این ارز دیجیتال شبیه بیت کوین است و هدفش رفع نوسان قیمت می‌باشد.

اما ارز دیجیتال safemoon چیست و کدام پیش بینی در مورد آن واقع بینانه‌تر است و به وقوع پیوستنی‌تر؟ در ادامه بیشتر در مورد این ارز دیجیتال پر رمز و راز تازه به دوران رسیده صحبت خواهیم کرد.

ارز دیجیتال سیف مون Safemoon چیست؟

عنوان سیف مون از عبارت safely to the moon نشات گرفته است. طرفداران دوج کوین معتقدند که این رمز ارز به قدری ارزشمند است که قیمت آن تا ماه قد خواهد کشید. نام ارز safemoon هم از همین میم اینترنتی الهام گرفته شده است. توسعه دهندگان این رمز ارز، آن را نه یک ارز دیجیتال، بلکه یک توکن دیفای می‌دانند. ارز دیجیتال سیف مون یک آلت کوین مبتنی بر بلاک چین است که در میان دیگر رمز ارزها، رکورددار بالاترین سرعت رشد می‌باشد. این آلت کوین در اکوسیستم Binance Smart Chain فعال شده است.

یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های این رمز ارز این است که اگر کاربری توکن خود را بفروشد، 10%کارمزد دریافت خواهد کرد. نیمی از این کارمزد بین تمامی کاربران سیف مون تقسیم می‌شود و نیم دیگری از آن صرف هزینه‌های تامین نقدینگی خواهد شد. با این استراتژی هم می‌توان برای هولدرها پاداش خوبی محیا کرد و هم قیمت را در ثبات باقی نگاه داشت. این یعنی پاداش برای آن‌هایی که ارز دیجیتال خود را نمی‌فروشند. در واقع ارز دیجیتال safemoon به گونه‌ای طراحی شده که کاربران را به سرمایه گذاری بلند مدت تشویق کند. در واقع هدف جلوگیری از فروش توکن‎های safemoon است. این ارز دیجیتال که یک توکن مالی غیرمتمرکز BEP-20 با هدف رفع نوسانات قیمت است، از مارس سال 2021 راه اندازی شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون کاربر جذب کرده است.

ارز دیجیتال سیف مون safemoon چیست؟

بررسی ارزش و قیمت ارز دیجیتال سیف مون

بر اساس گزارش coinmarketcap ارز دیجیتال سیف مون با ارزش بازار 687.37 میلیون دلار در رتبه 218 بازار قرار دارد. در حال حاضر قیمت سیف مون 0.000001 دلار قیمت می‌باشد. ارز safemoon در آذر ماه گذشته به بالاترین قیمت خود دست یافت و پس از آن دچار سقوط شد. سیف مون با این که از ابتدای عرضه به بازار در حال رشد قیمتی بود، امروز ارزشی کمتر از یک دلار دارد. دارایی safemoon با سهمی 0.03 درصدی از کل بازار، با در نظر گرفتن نرخ تتر 26.490 تومان، معادل 0.03 تومان معامله می‌شود. نمودار قیمت سیف مون را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

ارزش و قیمت ارز دیجیتال سیف مون

سیف مون در صرافی بایننس

با این که ارز دیجیتال سیف مون بر روی شبکه بایننس اسمارت چین پیاده سازی شده است، در حال حاضر قابلیت معامله رمز ارز safemoon در صرافی بایننس برای آن موجود نیست. بنابراین اگر قصد خرید و کسب درآمد از طریق این رمز ارز را دارید، سری به دیگر صرافی‎‌ها بزنید.

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال safemoon

صرافی هایی که هم اکنون امکان معامله رمز ارز safemoon در آن‌ها محیاست، به شرح زیر هستند:

1- PancakeSwap

پنکیک سواپ یکی از بهترین صرافی ها برای خرید و فروش سیف مون می‌باشد. در این صرافی غیرمتمرکز می‌توانید توکن‌هایی با استاندارد BEP-20 را معامله کنید.

2- BitMart

صرافی متمرکز بیت مارت یکی دیگر از گزینه‌های معقول و به صرفه برای معاملات سیف مون است. به وسیله این صرافی می‌توانید علاوه بر خرید سیف مون، ارزهای دیگری را هم معامله کنید.
صرافی Gate.io، Mexc، WhiteBIT، ZBG و LBank هم از دیگر صرافی‌هایی هستند که می‌توان به واسطه آن‌ها در معاملات این ارز شرکت کرد.

بهترین صرافی‌های ارز safemoon

فعال‌ ترین صرافی برای خرید و فروش safemoon، کدام صرافی است؟

بهترین صرافی برای انجام معاملات سیف مون، صرافی LBank است. این صرافی با 32.66 درصد از حجم کل معاملات روزانه این رمز ارز، فعال‌ترین صرافی برای خرید و فروش آن شناخته می‌شود.

تاریخچه و معرفی بنیان گذاران ارز دیجیتال سیف مون

جان کرونی (John Karony) بنیانگذار اولیه و مدیر عامل پلتفرم و ارز دیجیتال safemoon می‌باشد. توماس اسمیت (Thomas Smith) مدیریت مالی ارشد این پروژه را بر عهده دارد و چارلز کرونی به عنوان دستیار اجرایی در مجموعه safemoon فعال است. جیکوب اسمیت، هنک وایت و جک هاینز سه مهره اصلی دیگر این پروژه هستند. سیف مون تا به امروز تنها اسامی و بخشی از رزومه این شش نفر را در اختیار کاربران خود قرار داده است. مدیر ارشد این پروژه در گذشته از تحلیلگران وزارت دفاع آمریکا بوده و هم اکنون علاوه بر safemoon، به همراه ترور چرچ و توماس اسمیت بر روی یک بازی ویدیویی کار می‌کند.

هدف و ویژگی های پروژه ارز دیجیتال سیف مون

طبق گفته جان کرونی، بنیانگذار اصلی سیف مون، هدف و عملکرد این ارز دیجیتال در سه بخش رفلکشن، تولید توکن و سوزاندن توکن طبقه بندی می‌شود. این ارز دیجیتال دارای ویژگی‌هایی از جمله جمع آوری نقدینگی، استراتژی توکن سوزی به صورت دستی و همچنین پاداش‌های استاتیکی می‌باشد.

بهترین کیف پول برای ارز safemoon

تراست والت مشهورترین کیف پولی است که برای رمز ارز safemoon از آن نام برده می‌شود. از آن جایی که سیف مون مبتنی بر بایننس اسمارت چین است، تنها در شبکه BEP-20 قابلیت ذخیره سازی دارد. بنابراین دو کیف پول تراست والت(Trust Wallet) و متامسک (Metamask) بهترین کیف پول‌ها برای این ارز دیجیتال به شمار می‌آیند. تراست والت یک کیف پول نرم افزاری قابل اجرا بر روی سیستم عامل‌های موبایلی از جمله Android و IOS می‌باشد. این کیف پول‌ها از امنیت قابل قبولی برخوردار هستند.

بهترین کیف پول برای ارز دیجیتال safemoon

نحوه خرید ارز دیجیتال سیف مون

برای خرید و فروش هر ارز دیجیتالی نیاز به ارتباط با صرافی‌های پشتیبانی کننده آن‌ ارزهاست. گفتیم که معاملات سیف مون به دلیل محدودیت دسترسی به بازار اصلی، اندکی پیچیده‌تر هستند. بنابراین برای خرید یا فروش آن‌ها باید مجموعه‌ای از تراکنش‌ها را پشت سر بگذاریم. می‌توانید از صرافی هایی که در پاراگراف بالا از آن‌ها یاد کردیم برای خرید رمز ارز سیف مون استفاده کنید.

اول از همه به یکی از این صرافی ها، مثل بیت مارت یا پنکیک سواپ مراجعه کنید. سپس در صرافی ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خودتان بشوید. همچنین از وصل بودن کیف پول ارز دیجیتال خود به وب سایت مطمئن بشوید. سیف مون را نمی‌توانید با ارز فیات یا از طریق صرافی‌های معتبر خریداری کنید، بنابراین یک راه خرید این ارز، استفاده از تتر می‌باشد. برای خرید ارز safemoon از طریق صرافی پنکیک سواپ باید از بایننس کوین(BINANCE COIN) خریده و آن را به اسمارت چین(SMART CHAIN) تبدیل کنید. اگر از کیف پول تراست والت استفاده می‌کنید؛ در برگه‌های DAPP تراست، صرافی پنکیک سواپ را جستجو کنید. پس از انتخاب صرافی، مبلغی که قرار است بابت خرید رمز ارز safemoon هزینه کنید را درج کنید. لغزش را ما بین دو عدد 11 و 12 تایین کرده و بر روی دکمه مبادله کلیک کنید.

کدام صرافی های ایرانی safemoon دارند؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، رمز ارز سیف مون هنوز در صرافی‌های معتبری همچون بایننس لیست نشده و خرید و فروش نمی‌شود. به همین علت تقریبا امکان خرید این رمز ارز در صرافی های ایرانی هم مقدور نیست. با این حال می‌توان از طریق برخی صرافی های خارجی مثل پنکیک سواپ این ارز را معامله کرد. به تازگی صرافی ایرانی بیت پین هم ارز دیجیتال سیف مون را ارائه کرده است. برای کار با صرافی ایرانی بیت پین می‌توانید پس از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری، به بخش «خرید و فروش» مراجعه کرده و معامله خود را به ثمر برسانید.

آینده ارز دیجیتال سیف مون

پیش بینی آینده ارز دیجیتال سیف مون

safemoon با وجود تازه وارد بودن در بازار رمز ارزها، رشد چشمگیری را تجربه کرده است. با توجه به برنامه‌های ارائه شده و در صورت اجرا، امکان رشد هر چه بیشتر این ارز در آینده فراهم خواهد شد، البته این رشد ممکن است نهایتا ارزش هر توکن را به کسری از یک سنت برساند. برنامه‌هایی از جمله بازی‌های پروتکل safemoon و ورود به بازارهای آفریقایی، تولید و انتشار اپلیکیشن اختصاصی، راه اندازی صرافی، تکمیل کیف پول، افزایش نیرو. طبق پیش بینی ها احتمالا سیف مون در سال 2022 به میانگین0.00000606 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. با توجه به همکاری‌های که safemoon با پروژه‌های خیریه‌ای استارت زده است، احتمال جذب کاربر بیشتر را برای خود فراهم خواهد کرد. بنابراین همه چیز بستگی به عملکرد این رمز ارز و دنبال کردن برنامه‌هایش خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *