ال‌جی برای اولین بار در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی کره جنوبی، برند زیبایی را با NFT دیجیتالی کرد

ال‌جی برای اولین بار در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی کره جنوبی، برند زیبایی را با NFT دیجیتالی کرد

LG Household & Health Care  سه هزار توکن غیرقابل تعویض (NFT) در OpenSea می‌سازد تا برند زیبایی Belif خود را با برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر ارتباط با متاورس تبلیغ کند.

مجموعه NFT مبتنی بر بلاک چین Klaytn از 12 کاراکتر از دنیای برند زیبایی Belif تشکیل شده است که هدف این شرکت ترویج ارزش های برند در مشتریان است.

به گفته وزارت ایمنی غذا و داروی این کشور، در سال 2020، صنعت رو به رشد لوازم آرایشی کره جنوبی سومین صادرکننده بزرگ لوازم آرایشی پس از فرانسه و ایالات متحده بود.

در مجموع 3000 NFT به نام Belif Universe Collection در این ماه به فروش می رسد که به صورت یک بسته با یکی از پرفروش ترین محصولات آرایشی ال جی، Numero Essence، چیده شده اند.

با مشارکت پروژه NFT Treasures Club، ال‌جی می‌گوید که به دنبال سرمایه‌گذاری خود در NFT و متاورس ادامه خواهد داد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.