برند معروف چینی “لی نینگ” از تصاویر BAYC در محصولات خود استفاده می کند

به دنبال محبوبیت فزاینده استفاده از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) ، لی نینگ یک شرکت پیشرو چینی پوشاک و تجهیزات ورزشی که دفتر مرکزی آن در پکن است، قرار است لباس هایی را با استفاده از تصاویر Bored Ape Yacht Club #4102 منتشر کند .
این شرکت یکشنبه در Weibo، پلتفرم میکروبلاگینگ چین که مانند توییترهست ، اعلام کرد که لی نینگ تیشرتها و کلاههایی را با چاپ کردن تصاویر BAYC خواهد فروخت .
بر اساس گزارش هفته گذشته در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ، در سه ماهه اول سال جاری، این برند تقریباً 30 درصد افزایش فروش خرده فروشی نسبت به سال قبل را ثبت کرد.
آنتا، یک برند چینی پوشاک ورزشی که شریک رسمی بازیهای المپیک زمستانی 2022 پکن بود، در اوایل سال جاری با انتشار مجموعهای از مجموعههای دیجیتالی که شامل تیم ملی دو و میدانی بود، از NFT استفاده کرد.
چین هنوز مقررات روشنی را در مورد تجارت NFT تنظیم نکرده است، اما رسانه های دولتی در مورد تبلیغات و اغراق هشدار داده اند که می تواند تأثیر نامطلوبی بر توسعه بازار NFT داشته باشد.
در اوایل این ماه، لابیهای صنعت بانکداری و اوراق بهادار چین از اعضا خواستند تا موج «مالیسازی و اوراق بهادارسازی» NFT را «قاطعانه» مهار کنند.