گزارش فعالیت کرازی (کارخانجات تولید شیشه رازی) به همراه نمودار

گزارش فعالیت کرازی (کارخانجات تولید شیشه رازی) به همراه نمودار

پیش از این تحلیل بنیادی و پیش بینی سود کرازی به خدمت همراهان گرامی ارائه گردید. روند فروش ماهانه در این شرکت از وضعیت مطلوبی برخوردار است. شرکت در فروردین 65 میلیارد ریال فروش داشته است. نرخ فروش بطری های دارویی و غیر دارویی حدود 42 میلیون ریال در هر تن می باشد. از اردیبهشت ماه عملکرد ماهانه پس از ادغام شرکت شیشه تاکستان گزارش شده است. از همین رو، ارقام رشد زیادی داشته اند. در این ماه شرکت توانسته است 194 میلیارد ریال فروش به ثبت برساند.

نرخ فروش بطری های دارویی 49 و غیر دارویی 31 میلیون ریال گزارش شده است. در خرداد مقدار فروش کاهش داشته و حدود 125 میلیارد ریال بوده است. در تیر مجدد با افزایش فروش روبرو بوده ایم و شرکت 227 میلیارد فروش زده است و در مرداد نیز توانسته است 225 میلیارد فروش به ثبت برساند که می تواند نوید بخش ثبات عملکرد در شرکت باشد.

نمودار زیر تغییرات فروش را در این شرکت نشان می دهد که از وضعیت و ثبات مطلوبی برخوردار است.

گزارش فعالیت کرازی (کارخانجات تولید شیشه رازی) به همراه نمودار

بر اساس روند موجود همچنان این شرکت می تواند فروشی معادل 220 میلیارد تومان را برای سال 98 به ثبت برساند، که بر اساس این فروش دستیابی به سود 83 تومانی به ازای هر سهم کاملا دستیافتنی خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *