پیش بینی بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱

اطلاع از آخرین تحولات بازار بورس با اپلیکیشن سیگنال

پیش بینی بازار سرمایه در سال ۱۴۰۱ به بزرگترین دغدغه سرمایه گذاران و سهامداران خرد تبدیل شده است. از طرفی ریسکهای زیادی هم در وضعیت این روزهای بازار تاثیر گذار هستند.

ریسک هایی نظیر فروکش کردن بحران اوکراین که قیمت کامودیتی ها را می تواند تا ۲۰ درصد کاهش دهد و از طرف دیگر اگر دغدغه بودجه ای دولت ادامه داشته باشد تخفیف های مالیاتی حذف می شوند و منجر به افزایش فشار به شرکت ها می شود، البته نباید فراموش کرد که کمبود زیرساخت ها هم هنوز مهمترین ریسک فعالیت شرکت ها در سال ۱۴۰۱ است.

در بخش اول برنامه ی امروز به همراه آقای دکتر محمد مهدی سماواتی، استراتژیست ریسک و سرمایه گذاری به بررسی مهمترین ریسکهای این روزهای بازار پرداختیم. ایشان ضمن اشاره به ریسک “تصمیمات ناگهانی و بدون برنامه ی برای بازار” به عنوان مهمترین ریسک فعلی بازار ، در خصوص فصل مجامع ، توصیه هایی برای سرمایه گذاران بیان نمودند.

رونق بورس با اعمال مالیات بر سپرده‌های بانکی

با توجه به مصوبه بودجه ی سال 1401 و در نظر گرفتن مالیات از سود سپرده های بانکی برای اشخاص حقوقی، در بخش دوم این برنامه همراه با آقای محسن ابراهیمی پور، کارشناس بازار سرمایه ، به بررسی اثرات این اتفاق روی بازار پرداختیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت‌های لحظه‌ای سهام سیگنال مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *