5 سهم مورد توجه بازار سرمایه (دوشنبه 2 دی ماه 98)

5 سهم مورد توجه بازار سرمایه (دوشنبه 2 دی ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های قابل توجهی در مقایسه با 30 روز گذشته خورده اند و قدرت خریدار به فروشنده مطلوبی دارند، معرفی می شوند و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید.

ردیف نماد مقایسه با حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده
1 خزامیا 4.13 1.19
2 دتوزیع 2.72 3.98
3 ثزاگرس 2.58 2.36
4 وبهمن 5.03 0.63-
5 اعتلا 2.94 1.12

 1) خزامیا : با حجم های بالایی که امروز در این نماد معامله شده است، از مقاومت 190 تومان عبور کرد و فاصله بسیار کمی تا سقف تاریخی خود در قیمت 204 دارد. قیمت 175 تومان نیز به عنوان حمایت مهم برای این نماد محسوب می شود.

2) دتوزیع : جزو نمادهای تازه عرضه اولیه ای شده امسال است که امروز با نزدیک به سه برابر میانگین حجم ماه توانست سقف قبلی خود در 3325 تومان را بشکند. باید بینیم در روزهای آینده آیا می تواند روی این سقف تثبیت شود یا نه.

3) ثزاگرس : بعد از شکست مقاومت مهم 1150 تومان، در صورت تثبیت روی این ناحیه، می تواند تا قیمت 1360 نیز صعود کند.

4) وبهمن : هر چند که امروز 5 برابر میانگین حجم ماهانه معامله شده است اما وضعیت خریدار به فروشنده مطلوبی ندارد. با این حال، با توجه به وضعیت استوکاستیک که در ناحیه اشباع فروش به سمت بالا کراس خورده است، می تواند به سمت بالا حرکت کند. از پایین ترین قیمت کندل قبلی در قیمت 430 تومان نیز می توانیم به عنوان حمایت مهم و حد ضرر برای آن استفاده کنیم.

5) اعتلا : مقاومت مهم 536 تومان را پیش رو دارد که در صورت گذر از این قیمت می تواند به سمت 610 و سپس 670 تومان حرکت کند. از ناحیه 450 تومان نیز می توان به عنوان حمایت مهم برای این نماد استفاده کنیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و خسته نباشی من از سال ۹۰تا الان سهام خزامیا داشتم خواستم ببینم افزایش به من خورده و چطور باید ببینم را افزایشو ممنون از راهنمایی

    • سلام، شما مشمول دریافت کلیه سودهای تقسیم شده در این بازه هستید، در ضمن در صورتی که شرکت در این بازه افزایش سرمایه داشته است، این افزایش برای سهام شما نیز لحاظ شده

  • سلام مقدار سهامی از خزامیاد دارم
    میخواستم ببینم تا حالا نگه داشتم تا الانم منفی خورده نگه دارم صعود دارد یا بفروشم

  • با تشکر از عوامل برنامه مخصوصا کارشناسان تحلیل گر بسیار عالی و کاربردی موفق باشید.

  • سلام لطفا تاصیکو بترانس سمگا و ثالوند هم تحلیل کنید.
    سپاسگذارم

    • سلام. پیشنهاد شما به تیم تحلیل منتقل شد. موفق و پرسود باشید.

  • سلام
    میشه راجع به وهور و رمپنا و کلوند هم تحلیل بگذارید؟
    سپاسگزارم