تحلیل پرتفوی صندوق سرمایه گذاری سهامیِ آهنگ سهام کیان (10 دی 98)

تحلیل پرتفوی صندوق سرمایه گذاری سهامیِ آهنگ سهام کیان (10 دی 98)

صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان که قبلا با نام صندوق سرمایه گذاری سرمایه دنیا فعالیت می کرد، 1099 روز است که در بازار سرمایه کشور فعالیت می کند. این صندوق از نوع صندوق های سهامی است و ارزش دارایی ها در صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان تحت مدیریت شرکت مشاور سرمایه گذاری پرتو آفتاب کیان به بیش از 73 میلیارد تومان رسیده است.

بازدهی دوره ای صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان

دورهدرصد بازدهی
هفته گذشته ۵.۸۴۰ %
ماه گذشته ۲۳.۵۲۰ %
فصل گذشته ۱۶.۵۴۰ %
ششماه گذشته ۵۶.۴۵۰ %
سال گذشته ۱۵۲.۴۶۰ %
از آغاز فعالیت277.880 %

تاریخ بروزرسانی: 1398/10/08

بازدهی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان در از ابتدای سال 98 همگام با رشد بازار سهام رشد داشته است. از این نظر بررسی پرتفوی آن برای کسانی که قصد سرمایه گذاری مستقیم یا غیر مستقیم دارند می تواند جذاب باشد. در گزارش این ماه طبق روال ماه های گذشته به بررسی پنج سهم برتر موجود در سبد سهام صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان می پردازیم. اطلاعاتی که سیگنال مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است بر اساس آخرین صورت های مالی منتشره از سایت اختصاصی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان استخراج شده است.

ترکیب دارایی صندوق سرمایه گذاری در سهام آهنگ سهام کیان

ترکیب دارایی صندوق سرمایه گذاری در سهام آهنگ سهام کیان

ترکیب دارایی در صندوق سرمایه‌گذاری آهنگ سهام کیان نشان می دهد، 96.61% از دارایی ها در سهام پذیرفته شده در بورس و فرابورس سرمایه گذاری کرده است.

برترین سهام موجود در پرتفوی صندوق های سرمایه گذاری می تواند مسیر حرکت سرمایه های هوشمند را برای سرمایه گذاران خرد مشخص کند. از این رو با بررسی پنج سهم برتر صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان در ادامه همراه ما باشید.


5 سهم با بیشترین وزن در پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان


صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان
نوع صندوق : سهامی
دارایی خالص در آخرین گزارش صندوق :  ۷۳۴,۳۶۲,۸۲۷,۰۳۰ ریال
بازدهی نقطه به نقطه یکساله :  152.46%
مدیر صندوق : مشاور سرمایه گذاری پرتو آفتاب کیان
ردیفنام نمادنام شرکتدرصد از کل پرتفوی
1پارسانگسترش نفت و گاز پارسيان14.70%
2سخوزسیمان خوزستان9.02%
3وغدیرسرمايه‌گذاري ‌غدير8.68%
4رمپناگروه مپنا8.31%
5وصندوقسرمايه‌گذاري ‌صندوق بازنشستگي‌7.02%

در ادامه به بررسی و تحلیل تکنیکال سهام برتر موجود در پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان می پردازیم.


پارسان


شرکت گسترش نفت و گاز پارسيان از جمله شرکت های صنعت “محصولات شيميايي” در بازار اول بورس تهران است. با توجه به شکست مقاومت مهم 700 تومان انتظار داریم قیمت به حرکت صعودی خود تا سقف کانال ادامه دهد. بنابراین هدف بعدی 900-920 تومان خواهد بود. در صورتی که قیمت بدون رسیدن به هدف موردانتظار ما نزول کند مهمترین حمایت آن 600-625 تومان خواهد بود. اگر این حمایت به سمت پایین شکسته شود دیدگاه ما به روند صعودی سهم تغییر خواهد کرد.

بررسی پرتفوی صندوق آهنگ سهام کیان | تحلیل تکنیکال نماد پارسان 10 دی 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

سخوز


شرکت سیمان خوزستان از جمله شرکت های صنعت سیمان در بازار اول بورس تهران است.

از نظر تکنیکی سهم سقف کانال ماژور صعودی خود را شکسته است و ممکن است این شکست صحیح نباشد. این منطقه یکی از نسبت های فیبوناچی اکسنشن نیز می باشد. بنابراین نگهداری سهم پر ریسک به نظر می رسد. با توجه به فاصله زیاد قیمت از میانگین متحرک 21 روزه خود که نشان از حرکت شارپ قیمت دارد، اصلاح قیمت دور از انتظار نیست. در صورت اصلاح حمایت مهم سهم در محدوده 560-580 تومان قرار دارد. در صورتی که سناریوی اصلاح محقق نشود و قیمت به رشد خود ادامه دهد انتظار داریم حداقل تا 880 تومان صعود را شاهد باشیم.

تحلیل پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان | تحلیل تکنیکال نماد سخوز 10 دی 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

وغدیر


شرکت سرمايه‌گذاري ‌غدير از جمله شرکت های گروه شرکتهاي چند رشته اي صنعتي در بازار اول بورس تهران است.

اگر حرکت قیمت را در کانال صعودی تصور کنیم هم اکنون قیمت در سقف کانال صعودی قرار دارد. هم چنین می توان رشد کند و آهسته قیمت را تا محدوده 420-430 تومان پیشبینی کرد و از آن به بعد انتظار اصلاح داشت. در صورت ادامه حرکت صعودی هدف بعدی در محدوده 500-520 تومان قرار دارد. تا زمانی که محدوده حمایتی 290-300 تومان برای سهم وغدیر حفظ شود، دیدگاه ما به روند کلی این سهم صعودی باقی خواهد ماند.

بررسی پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان | تحلیل تکنیکال نماد وغدیر 10 دی 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

رمپنا


گروه مپنا از جمله شرکت های گروه خدمات فني و مهندسي در بازار اول بورس تهران است.

اخیرا قیمت توانسته است بالاترین مقاومت خود را در 1100-1150 تومان بشکند. حمایت داینامیک میانگین متحرک 21 روزه را در سهم رمپنا شاهد هستیم. اگر قیمت به مقاومت شکسته شده خود پولبک داشته باشد فرصت ورود مجدد برای سرمایه گذاران کم ریسک تر فراهم می شود. در صورت تحقق سناریوی صعودی اهداف 1500 تومان و  2000 تومان را در نظر گرفته ایم.

مهمترین حمایت سهم رمپنا نیز 800-850 تومان در نظر گرفته شده است.

تحلیل پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان | تحلیل تکنیکال نماد رمپنا 10 دی 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

وصندوق


شرکت سرمايه‌گذاري ‌صندوق ‌بازنشستگي‌ از جمله شرکت های گروه شرکتهاي چند رشته اي صنعتي در بازار اول بورس تهران است.

حرکت قیمت بعد از مدتی که در  محدوده خنثی به سر می برد اخیرا توانست با شکست مقاومت 400-415 تومان به سمت بالا پرواز کند. اهداف صعودی 540 تومان و 650 تومان در نظر گرفته شده است و تا زمانی که محدوده 360-370 تومان شکسته نشود، دیدگاه ما به روند کلی سهم صعودی خواهد بود.

بررسی پرتفوی صندوق سرمایه گذاری آهنگ سهام کیان | تحلیل تکنیکال نماد وصندوق 10 دی 98
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی صندوق های سرمایه گذاری به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • یه سوال داشتم،برای ثبت نام و سرمایه گذاری در صندوق های سهامی باید در سامانه سجام ثبت نام کرده باشیم؟

    • سلام و عرض ادب. بله برای ثبت نام و خرید واحد تمامی صندوق های سرمایه گذاری ابتدا لازمه که در سامانه سجام ثبت نام کنید. موفق و پرسود باشید.

      • من ثبت نام نکردم ولی در صندوق توسعه تعاون سرمایه گذاری کردم،حالا باید چیکار کنم؟ممنون

      • سلام و عرض ادب. برای خرید واحدهای صندوق باید حتما قبلش در سجام احراز هویت و اعتبار سنجی شده باشید. این مورد رو بهتره با تماس با خود صندوق پیگیری کنید.

  • سلام
    من در سایت صندوق ثبت نام کردم، یک کدرهگیری داد و گفته برای فعال شدن حساب باید با مدیر تماس بگیرید، حالا من هر چی سایت رو میگردم هیچ شماره تماسی وجود نداره

    • سلام و عرض ادب. اگر منظورتون همین صندوقه (آهنگ سهام کیان) در قسمت شعبه های صندوق تلفن تماس قرار داده شده. باید با شماره 02147180400 تماس بگیرید.

  • به نظر شما الان زمان مناسبی برای خرید این صندوق هست؟ (با توجه به روند نزولی چند روز اخیر)

    • سلام و درود. با توجه به شرایط فعلی بازار بورس، صندوق های سهامی چون وابستگی زیادی به بازار بورس دارند پیشنهاد نمی‌شوند. میتونید در صندوق های با درآمد ثابت سرمایه گذاری کنید.

  • سلام وقت بخیر
    با این توضیحاتی که من خوندم یعنی اینکه واقعا اگر کسی قدرت تحلیل مناسبی نداشته باشه نمی تونه در زمان مناسب واحدهای صندوق ها رو بخره و بفروشه و در نهایت یا ضرر میکنه یا سود کمی به دست میاره چون تقریبا روند قیمت سهام تمامی صندوق ها قبل از شروع تحریم ها نیز به شکل سینوسی بوده و تنها کسانی سود کردن که در کف قیمت خرید کردن و در پیک نیز ابطال کردن… آیا این حرف من درست هست؟ مخصوصا برای دوران قبل از تورم و تحریم؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید بنده می خوام وارد بشم و سرمایه
    گذاری کنم

    • سلام و درود. حرف شما بیشتر در رابطه با صندوق های سهامی صدق میکنه به این دلیل که بیشتر پرتفوی این صندوق ها (حداقل 75 درصد) سهام بازار بورس هست و وابستگی زیادی به بازار بورس داره و افول بازار بورس تاثیر میزاره رو این نوع صندوق ها. با این وجود چون مدیریت صندوق ها به عهده تیمی متخصص و حرفه ای هست این افراد بلدن که حتی در شرایط بد بازار بورس چجوری عمل کنند و چه نمادهایی رو در چه قیمت هایی خرید و فروش کنند. از طرفی صندوق های با درآمد ثابت که وابستگی کمتری به بازار بورس دارند و درصد زیادی از پرتفوشونو (حداقل 75 درصد) اوراق با درآمد ثابت و کم ریسک تشکیل میده میتونن گزینه های جذابی برای افرادی مثل شما باشند. هرچند صندوق های سهامی در چند سال اخیر همیشه بهترین عملکرد رو از لحاظ بازدهی داشتند. ذکر این نکته هم مهمه که صندوق های سرمایه گذاری بطور کلی یکی از کم ریسک ترین گزینه ها برای سرمایه گذاری افراد هستند. بهتون پیشنهاد میکنم مقاله ما با عنوان ” سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم ” رو حتما مطالعه بفرمایید. با سپاس از همراهی شما با تیم سیگنال.

    • سلام و عرض ادب. سهام موجود در پرتفوی هر صندوق در سایت اختصاصی صندوق قسمت گزارش ها بصورت ماهانه منتشر میشه.

      • سلام من به قسمت گزارشات میرم ولی پرتفویی نمیبینم؟ میشه راهنمایی کنید خیلی برام مهمه.

      • سلام. مراحل رو به این ترتیب طی کنید: گزارشات >>>> صورت های مالی >>>> صورت وضعیت پرتفوی …. موفق باشید