واچ لیست بورسی | هفته چهارم دی ماه 1400

واچ لیست بورسی | هفته چهارم دی ماه 1400

شاخص کل در هفته ای که گذشت، بیش از 2 درصد ریزش داشت و در تمامی روزهای هفته، ارزش معاملات خرد زیر 3 هزار میلیارد تومان بود و هر روز شاهد خروج پول های حقیقی از بازار بودیم.

با توجه به شرایط فوق، کماکان نمی توان انتظار شروع بازار صعودی را داشته باشیم اما با این حال می توان برخی نمادهای پرپتانسیل از لحاظ تکنیکال و بنیادی را شناسایی کرد و به صورت پله ای و با رعایت مدیریت سرمایه خرید کرد.

نمادهای زیر، به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و نیاز به بررسی بیشتر توسط خود شما دارد.

از محدوده های حمایتی به عنوان حد ضرر و از محدوده های مقاومتی برای اهداف هر تحلیل می توان استفاده نمود.

نمودار نماد بورسی وغدیر

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

پس از رشد تا محدوده 1750 تومان، این نماد در یک مثلث اصلاحی قرار دارد و هم اکنون در نزدیکی ضلع پایینی مثلت در حال معامله است. مهمترین حمایت سهم در نزدیکی 1300 تومان قرار دارد که می توان از آن به عنوان حد ضرر تحلیل استفاده نمود.

نمودار نماد بورسی کیمیا

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

این نماد در حال نزدیک شدن به خط روند صعودی آبی رنگ است که در گذشته بارها به آن واکنش مثبت نشان داده است. مهمترین حمایت سهم در نزدیکی 1100 تومان قرار دارد و مقاومت مهم سهم نیز در حوالی 1350 تومان قرار گرفته است.

جهت مشاهده ی واچ لیست قبلی کلیک کنید

نمودار نماد بورسی خدیزل

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در یک کانال صعودی قرار دارد و هنوز نتوانسته است از سقف تاریخی خود در محدوده 5800 تومان عبور کند. در صورت اصلاح احتمالی سهم، نزدیکترین حمایت آن در حوالی 4500 تومان قرار دارد که در صورت نزدیک شدن به این محدوده می توان آن را بررسی کرد.

نمودار نماد بورسی شسپا

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در یک کانال صعودی قرار دارد و بعد از برخورد به سقف کانال در نزدیکی سقف تاریخی 400 تومان در حال اصلاح است. این نماد در محدوده بین 310 تومان و 400 تومان در نوسان است و در حال نزدیک شدن به محدوده حمایتی 310 تومان می باشد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام
    تشکر از اینکه هر هفته سهام پر پتانسیل معرفی میکنید و دیدگاه خوبی به من مبتدی در بورس میدهید. در صورت امکان اینکار ادامه پیدا کند باتشکر

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از شما که همراه ما هستید
      سعی میکنیم این بخش رو هر هفته داشته باشیم