بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته چهارم دی 1398)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته چهارم دی 1398)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

#پردیس، عمق اصلاح این سهم به دلیل شرایط حساس هفته گذشته بیش از انتظار ما بود با این حال از محدوده کف کانال صعودی (حوالی 260-270 تومان) با ورود خریدارن به مسیر تحلیل خود بازگشت. اهداف معتبرند.

#گکوثر، این نماد نیز با از دست دادن حمایت خط روند صعودی کوتاه مدت از محدوده حمایتی اعلامی 3426 تومان با افزایش تقاضا تا حوالی 3830 تومان رشد کرد. با عبور از این محدوده اهداف ذکر شده در تحلیل معتبر خواهند بود.

#دتوزیع، افزایش فشار فروش روی این سهم، موجب از دست رفتن حمایت خط روند صعودی گردید و از محدوده حمایتی اعلامی 3000 تومان با رشد تقاضا تا حوالی 3500 تومان رشد کرد. لازم به ذکر است سناریو موجی پیشبینی شده با تغییراتی همراه خواهد بود که در بروزرسانی این نماد اصلاح خواهد شد.

#دارو، این نماد نیز با افزایش فشار فروش، حمایت خط روند صعودی خود را از دست داد و از حوالی 2300 تومان با حمایت خریداران تا محدوده 2700 تومان رشد نمود. در روز معاملاتی بعد سهم به مقاومت های خط روند نزولی و همچنین مقاومت خط روند صعودی (که در تحلیل قبل از آن به عنوان حمایت سهم یاد می شد) می رسد که باید دید واکنش سهم به این مقاومت ها چگونه خواهد بود.

#دی، این سهم نیز با افزایش تقاضا اکنون در محدوده هدف اول (354 تومان) قرار دارد و انتظار داریم با عبور از این منطقه به سمت اهداف اعلامی حرکت کند.

#اخابر، این سهم نیز طبق تحلیل با شکست مقاومت خط روند نزولی خود در ناحیه هدف سوم خود و همچنین مقاومت خط روند صعودی خود قرار دارد. باید دید در ادامه واکنش به این منطقه چگونه خواهد بود. تحلیل معتبر است.

#مبین، با حرکت در کانال صعودی، به تارگت 1200 تومان که برای آن مشخص شده بود دست یافت.

#شپنا، بعد از واکنش به کف کانال صعودی، به تارگت اولی که در محدوده 650 تومان برای آن مشخص کرده بودیم دست یافت. تارگت بعدی برای این نماد، محدوده 750 تومن و سقف کانال صعودی است.

#فاسمین، بعد از گذشت چند هفته از معرفی ما این سهم رشد خود را شروع کرد و به هدف 1500 تومان رسید. بازدهی سهم از نقطه معرفی شده 25 درصد بوده است. هم اکنون قیمت در سقف کانال صعودی خود واقع شده است که هدف دیگری برای سهم فاسمین می باشد.

#خپارس، در هفته ای که بازار با اصلاح همراه شد نماد خپارس هم نزول کرد اما از حمایت معرفی شده ما در 155 تومان بیشتر نزول نکرد. هم اکنون قیمت به هدف اول تحلیل ما در 175 تومان رسیده است. اهداف بعدی در دسترس خواهد بود.

#فولاد، تمامی اهداف گفته شده در تحلیل ما، با تعدیل و بروزرسانی نمودار برای سهامداران محقق شد.

#غبشهر، هدف 950 تومان به عنوان آخرین هدف تحلیلی ما در نظر گرفته شده بود و در این هفته محقق شد. الگوی حرکتی قیمت همچنان صعودی به نظر می رسد.

#وتوشه، تمامی اهداف در نظر گرفته برای این سهم محقق شد. بازدهی سهم وتوشه از نقطه معرفی شده تا کنون بیش از 60 درصد بوده است.

#چفیبر، بعد از نوسانات خسته کننده ای که از این سهم شاهد بودیم نهایتا سهم به هدف اول خود در 440 تومان رسید و از همین ناحیه با فشار عرضه رو به رو شد. مطابق تحلیل ما، هدف بعدی 500 تومان است.

#طلا، بازار طلا هم در دیماه حرکت خود را آغاز کرد. این مسئله روی صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر طلا اثر گذاشت. بر اساس تحلیل ما هدف میان مدت 4200 تومان در نظر گرفته شده بود. از نقطه معرفی شده تاکنون بیش از 25 درصد بازدهی برای سهامداران طلا محقق شده است. حرکت قیمت همچنان صعودی ست و هدف بعدی 5000 تومان است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
    • سلام و درود. نسخه نرم افزاری خیر، اما در ویندوز میتونید از سایت سیگنال به آدرس isignal.ir استفاده کنید.

    • سلام کاربر گرامی، درخواست شما منتقل شد و در صورت امکان تحلیلی برای این نماد توسط کارشناسان تیم سیگنال انجام خواهد شد.

  • با سلام
    لطفا نماد دعبید را تحلیل تکنیکال بفرمایید
    با تشکر

    • سلام و درود. درخواست شما به تیم تحلیل منتقل شد. با سپاس.

    • سلام و عرض ادب. درخواست شما به تیم تحلیل ما منتقل شد. موفق و پرسود باشید.

  • اقا قیمت همهکامودیتیها ی متاثر بزارید، فولاد سنگ اهن. تولیدات پتروشیمی

    • سلام و عرض ادب. پیشنهاد شما حتما در آپدیت های بعدی ما مدنظر قرار خواهد گرفت. سپاس از همراهیتون.

  • سلام، میخوام یه دیگه دویست میلیون خرید بلند مدت دو ساله داشته باشم ، پیشنهاد شما چه همی هست، ممنون میشم بگین، الا ن هم پنجاه میلیون سبد دارم که کوتاه مدت و میان مدت کار میکنم.

    • سلام. براساس استراتژی خودتون تصمیم بگیرید. ما نمیتونیم بهتون نمادی معرفی کنیم و بگیک کی بخرید و کی بفروشید. میتونید از تحلیل ها و نمادهایی که تحلیلیشون گذاشته میشه استفاده کنید تا بهتر بتونید تصمیم گیری کنید.

  • این سهم ها کی و کجا معرفی کردید؟! میشه تو نرم افزار یه بخشی واسه سیگنال دهی قرار بدید و سیگنال ها با تاریخ معرفی قرار بدید و میزان سود و زیان بزارید

    • سلام و عرض ادب. در قسمت تحلیل ها و سربرگ بازار سهام میتونید تحلیل های این نمادها رو مشاهده کنید. هرروز به انتخاب کارشناسان سیگنال تعدادی نماد بورسی بررسی و تحلیل میشن.

  • سلام خسته نباشید سهام جایزه شبندر،چدن،فولاد،هیچ کدام برایم نیامده باچه نمادی است وچقدرطول میکشد؟

    • سلام و وقت بخیر. در صورتی که افزایش سرمایه از محل آورده باشد، نماد مورد نظر با پسوند “ح” در پرتفو شما قرار خواهد گرفت. اما اگر از محل سود انباشته یا تجدید ارزیابی باشد، با کمی تاخیر و بعد از ثبت افزایش سرمایه به پرتفوی شما اضافه خواهد شد.

  • سلام من یک کارمند جز هستم الان دو ماه است با مبلغ اندکی توسط یکی از دوستان وارد بورس شدم سهام کبافق ووالبر وونوین را داشتم خیلی کم اوردم بعد یکی از دوستان درهاور را معرفی کرد الان راضی هستم به نظر شما تا کجا پیش میره یا سهم دیگه ای که دوست دارم داشته باشم دشت است ایا خوبه یا سهمی می تونید به من معرفی کنید .که ریسک پذیری کمتری داشته باشد .سپاسگذار

    • سلام و عرض ادب. برای خرید و فروش متناسب با استراتژی خودتان باید عمل کنید. اگر قصد سرمایه گذاری بلندمدت در بازار سهام را دارید بهتر است سهامی که می خرید را تا پایان سال مالی نگهداری کنید و در مجمع، DPS بگیرید. اما اگر قصد نوسانگیری دارید، باید با توجه به وضعیت تکنیکال سهم های خود، خرید و فروش انجام دهید.

  • سلام
    خسته نباشید چرا بموتو و و ملل که جزو سهمهای معرفی شده بوده اند جزو تحلیل های بروز رسانی آخر هفته نیستند
    ممنون

    • سلام و عرض ادب. برای نمادهای بموتو و وملل می تونید از سناریویی که در تحلیل آنها ارایه شد، استفاده کنید