بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول خرداد 1399)

بررسی نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند (هفته اول خرداد 1399)

در این گزارش نمادهایی که از لحاظ تکنیکال در سیگنال معرفی شده اند، مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه تحلیل ها، کافی است روی لینک ها کلیک کنید.

شما می توانید جهت مشاهده بروزرسانی بعضی از نمادها به همراه نمودار، کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) را دنبال کنید.

#شاخص هموزن، شاخص هم وزن در معاملات روز قبل منفی بود که نشان از منفی بودن کلیت بازار بود. در صورت ادامه اصلاح شاخص هموزن، حمایت آن حوالی 300-306 هزار خواهد بود.

#شاخص کل، این شاخص در محدوده 910-917 هزار واحد با  حمایت مواجه شد و تا 938 هزار واحد رشد نمود. باید در روزهای آتی نمودار شاخص را دنبال کرد و منتظر نقطه پایان اصلاح آن ماند.

#شیران، عمیق تر شدن اصلاح این سهم، باعث نزول قیمتی آن تا حوالی 2000 تومان گردید و در روز قبل با افزایش تقاضا روبرو شد. در صروت حفظ این سطح حمایتی می توان انتظار صعود بیشتر قیمت را داشت.

#فولاد، این سهم در محدوده حمایتی790-870 تومان با حمایت روبرو شد وحتی به صف خرید رسید. باید دید این روند افزایش تقاضا تا چه سطحی ادامه دار خواهد بود و می توان به پایان اصلاح سهم امیدوار بود یا همچنان اصلاح ان ادامه دار خواهد بود.

#سدبیر، این سهم از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری وارد روند اصلاحی شده است و به نظر می رسد در حال طی کردن گام های آخر اصلاحی خود است.

#ثتران، روند اصلاحی سهم در موج 4 ادامه دار شد و باعث نزول قیمت تا سطح حمایتی 840 تومان شد. باید روند سهم را در روزهای آتی دنبال کرد.

#فرابورس، این سهم اکنون به محدوده حمایتی 9750-10500 تومان وارد شده است. واکنش مثبت سهم به این ناحیه را می توان نکته مثبتی برای این نماد در جهت برگشت به روند صعودی مد نظر قرار داد.

#حفاری، این سهم به ناحیه حمایتی 1200-1325 تومان واکنش نشان داد و با افزایش تقاضا روبرو شد. در صورت ادامه روند افزایش تقاضا می توان به اتمام اصلاح قیمتی سهم امیدوار بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران