بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)

همواره احترام به انتقادات، پیشنهادات و درخواست های کاربران محترم سیگنال از موارد مورد تاکید ما بوده است، لذا به پاس احترام و قدردانی از همراهان همیشگی سیگنال، تعدادی از سهام درخواستی پر تقاضا از سوی کاربران بررسی می گردد.

برای مشاهده سایر نمادهای درخواستی می توانید به کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مراجعه کنید.

دتوزیع

شرکت توزیع داروپخش در بازار دوم فرابورس زیرگروه “مواد و محصولات دارویی” با نماد “دتوزیع” قرار دارد.

طی معاملات روز چهارشنبه تعداد 1.9 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 39422 ریال داد و ستد شد.

بررسی نموداری این نماد نشان می دهد که سهم در محدوده حمایتی خط میانی کانال صعودی خود قرار دارد که درصورت حمایت و افزایش تقاضا می تواند با اهداف 4266 تومان و 5228 تومان قابل بررسی باشد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر فشار عرضه باعث از دست رفتن حمایت خط میانی کانال شود، حمایت های بعدی سهم را می توان 3744 تومان و 3588 تومان در نظر گرفت.

کیسون

شرکت کیسون در بازار زرد فرابورس در گروه “املاک و مستغلات” با نماد “کیسون” قرار دارد.

طی معاملات روز چهارشنبه این نماد بیش از 30 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 5053 ریال داد و ستد شد.

بررسی نمودار این سهم نشان می دهد که این سهم در یک کانال صعودی بلند مدت در حال حرکت است و در محدوده مقاومتی 515-535 با فشار عرضه روبرو شده و سهم دچار افت قیمت شد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

به نظر می رسد سهم در حال پولبک به خط میانی کانال است و درصورت حمایت از این ناحیه، می تواند با اهداف 515-535 تومان، 656-734 تومان و 917 تومان قابل بررسی باشد. از طرف دیگر در صورت عدم حمایت در ناحیه فوق، حمایت های بعدی سهم 473 تومان، 423 تومان و 400 تومان خواهند بود.

غفارس

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در بازار دوم فرابورس، زیرگروه “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر” با نماد “غفارس” است.

طی معاملات روز چهارشنبه این نماد بیش از یک میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 40269 ریال داد و ستد شد و سهم با صف خرید به کار خود پایان داد.

بررسی نموداری سهم از دید کلاسیک نشان می دهد که سهم از کانال صعودی بلند مدت خود خارج شده و متاسفانه حمایت کانال را رو به پایین شکسته است و اکنون در محدوده مقاومتی همان کانال و خط روند نزولی خود قرار دارد که درصورت عبور از این ناحیه میتواند با اهداف 4840 تومان، 6343 تومان و 7850 تومان قابل بررسی باشد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم توانایی عبور از این ناحیه را نداشته باشد، حمایت های سهم را میتوان حوالی 3631 تومان، 3350 تومان و 2949 تومان دانست.

نکته مثبت در مورد این سهم بیشتر بودن قدرت خریدار نسبت به فروشنده در معاملات روز چهارشنبه این سهم است و از دید الیوتی (درصورت عدم شکست) نیز سهم می تواند با اتمام اصلاح به اهداف مد نظر دست یابد.

ددام

شرکت داروسازی فارمد پارس در بازار دوم بورس، زیر گروه “مواد و محصولات دارویی” با نماد “ددادم” قرار دارد.

طی معاملات روز چهارشنبه، تعداد 4.5 میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 17070 ریال داد و ستد شد.

این سهم پس از دست دادن حمایت کانال صعودی بلند مدت خود با اصلاح زمانی روبرو شده است و مدت هاست سهم در دامنه 1878-1584 تومان در حال نوسان است. نمودار قیمت به حمایت خط سبز رنگ واکنش مثبتی داشته است و می تواند با افزایش تقاضا با اهداف 2096 تومان، 3029 تومان و 3962 تومان قابل بررسی باشد.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

از طرف دیگر اگر سهم این حمایت را نیز از دست بدهد، حمایت های بعدی سهم 1637 تومان، 1491 تومان و 1345 تومان خواهد بود.

غپآذر

شرکت شیر پگاه آذربایجان شرقی در بازار دوم فرابورس زیر گروه “محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر” با نماد “غپآذر” قرار دارد.

طی معاملات روز چهارشنبه این نماد تعداد یک میلیون برگ سهم با قیمت پایانی 33113 ریال داد و ستد شد.

بررسی نموداری سهم نشان می دهد که سهم درون یک کانال صعودی بلند مدت در حال حرکت است که پس از واکنش به منطقه مقاومتی 3950 تومان با اصلاح روبرو شد. حال سهم در محدوده حمایتی خط سبز رنگ قرار دارد که میتواند مانع از افت بیشتر قیمت شود.

بررسی 5 نماد درخواستی کاربران سیگنال (1 اسفند ماه 1398)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

اگر سهم با افزایش تقاضا بتواند از مقاومت 3950 تومان عبور کند، اهداف بعدی سهم 5400 و 6900 خواهد بود. از طرف دیگر در صورت شکست حمایت خط سبز رنگ، حمایت های بعدی سهم 3041 تومان، 2758 تومان و 2474 تومان خواهد بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام و عرض ادب
    با سپاس و قدردانی از این همه لطف و حمایت در حق سهامداران و فعالان بازار سرمایه و نیز سایت و کانال و اپلیکیشن خوب سیگنال.
    من درخواست تحلیل سهم وبوعلی در بلند مدت رو دارم. تارگت یکساله سهم و همچنین نقاط حمایت و مقاومت سهم با توجه به همین دیدگاه بلندمدت.
    سپاس بیکران

  • سلام ممنون استفاده کردم.ممکنه نماد ختراک رو هم تحلیل کنید؟

    • سلام و درود. درخواست شما به تیم تحلیل انتقال داده شد. میتونید از کانال تلگرام سیگنال (Signal_tahlil) هم بعضی از نمادهای درخواستی رو مشاهده کنید.

    • سلام و وقت بخیر. درخواست شما به تیم سیگنال منتقل شد. برای مشاهده تحلیل های بیشتر میتونید از کانال ما (signal_tahlil) استفاده کنید. موفق و پیروز باشید.

    • سلام و وقت بخیر. تحلیل نماد درخواستی شما به تیم تحلیل انتقال داده میشه. برای مشاهده تحلیل های بیشتر میتونید از کانال ما به آدرس Signal_tahlil استفاده کنید.

    • سلام و درود. بله. این ویروس سبب ایجاد رعب و ترس شده لذا بر انتظارات آتی تاثیر گذار است. به عنوان مثال افزایش قیمت جهانی انس.

  • سلام
    در همه تحلیل ها هر دو حالت صعود و سقوط ذکر می شود. پس چطور می توان از دل این تحلیل ها تصمیم گیری کرد؟

    • سلام و عرض ادب. هدف ما فقط معرفی و تحلیل نمادهاست. تصمیم گیری در مورد خرید و فروش با شماست و خودتان باید بررسی های بیشتر را انجام دهید.