نقد و بررسی عرضه سرخابی‌ها در بورس

جهت دریافت لحظه‌ای اخبار سهام، اپلیکیشن سیگنال را نصب کنید!

پذیره نویسی افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس بالاخره در آخرین روز معاملاتی سال 1400 به پایان رسید و مشارکت کنندگان در این پذیره نویسی باید منتظر انجام مراحل اداری افزایش سرمایه باشند تا سهام آن ها قابل معامله شود. سهام استقلال و پرسپولیس بالاخره بعد از سال ها واگذار شد، اما این واگذاری با آن چیزی که از سال ها قبل بحث آن مطرح می شد کاملا متفاوت است.
از اولین بار که بحث واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس مطرح شد تا همین چند ماه قبل، هر زمان که صحبت از این موضوع می شد، منظور یک خصوصی سازی واقعی بود. به این معنا که کل سهام استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود و مدیریت دو باشگاه هم به دست بخش خصوصی بیفتد. اما اتفاقی که در حال حاضر شاهد آن هستیم، واگذاری بخش کوچکی از سهام دو باشگاه است که نتیجه آن نه خصوصی سازی دو باشگاه است، نه کوتاه شدن دست دولت از مدیریت استقلال و پرسپولیس.

در این برنامه همراه با آقای فرهنگ صحابی، کارشناس بازار سرمایه در مورد این دو باشگاه و ریسک های مربوط به آنها صحبت کردیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *