صنایع برتر بورسی کدام صنایع هستند؟!

تحلیل

گزارش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس در اپلیکیشن سیگنال

در طی معاملات امروز شاخص کل تقریبا بدون تغییر و شاخص هم وزن با 0.5% رشد به کار خود پایان دادند.
برتری شاخص هم وزن به نسبت شاخص کل کاملا مشهود بود و اکثر تقاضا در گروه های کوچک تر به ویژه گروه زراعت و گروه غذایی مشاهده شد. امروز هر دو شاخص در نیمه دوم بازار معاملات بهتری داشتند به طوری که شاخص هم وزن از درصد های منفی خود، به درصد های مثبت رسید و شاخص کل نیز بخش قابل توجهی از افت امروز خود را تا پایان معاملات کاور کرد.
در بخش اول این برنامه همراه با آقای سامان منتظری،کارشناس بازار های مالی به بررسی وضعیت بازار سرمایه، صنایع مختلف و شاخص کل پرداختیم.

نحوه انتخاب صندوق سرمایه گذاری مناسب

صندوق های سرمایه گذاری در بازار سرمایه، یکی از این گزینه‌ها است که با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دارند، اخیراً بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. معمولا افرادی که با صندوق سرمایه گذاری آشنا نیستند، سرمایه گذاری در بورس را ماه‌ها صرف زمان برای آموزش بورس و ساعت‌ها خیره شدن به مانیتور و تحلیل و بررسی سهام شرکت‌های مختلف و در نهایت تصمیم‌گیری در خصوص‌ خرید یا فروش آن‌ها می‌دانند. اما به کارگیری روش‌های مختلف تحلیل بازار مانند تحلیل بنیادی و تحلیل تکنیکال، تنها راه سرمایه گذاری در بورس نیست. صندوق سرمایه گذاری، از روش‌هایی است که امکان سرمایه گذاری در بورس را بدون صرف زمان و دانش فراهم می‌کند.
در بخش دوم برنامه ی امروز همراه با آقای محسن ابراهیمی پور، کارشناس صندوق های سرمایه گذاری ، راههای انتخاب صندوق سرمایه گذاری مناسب را بررسی نمودیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *