صعود نرم بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحدی | دیلی سیگنال

صعود نرم بورس

امروز شاخص کل بورس تهران کار خود را صعودی آغاز کرد. البته در پی فشار فروشی که از روز گذشته وجود داشت، صعود بورس هم آرام آرام رخ داد. به طوری که تا پایان ساعت معاملات امروز شاخص کل بورس با رشد 21 هزار واحدی (معادل ۱.8 درصد) توانسته دوباره کانال ۱.۲ میلیون واحدی را پس بگیرد.

شاخص هموزن تحت تاثیر افت قیمت نمادهای کوچک در بورس دیروز، امروز را نزولی شروع کرد. اما رفته رفته تقاضا از عرضه پیشی گرفت و قیمت نمادهای کوچک هم صعودی شد. به این ترتیب شاخص هم‌وزن تا پایان ساعت معاملات با رشد ۰.7 درصدی همراه شده است.

ارزش معاملات خرد در بازار امروز به 10 هزار میلیارد تومان رسید و خودروسازها، پالایشی‌ها و سیمانی‌ها صنایعی بودند که بیشترین ارزش معاملات را داشتند. در بین نمادها هم پالایشی یکم، دارا یکم، شپنا و خودرو بیش از دیگر نمادها معامله شده‌اند.

نکته مهم بازار امروز این است که حقیقی‌ها هنوز هم به طور جدی در سمت خرید سهام فعال نشده‌اند و در معاملات امروز با ورود 250 میلیارد تومان پول حقیقی مواجه بودیم .

پرواز بیت کوین برای فتح قله ی 50 هزار دلاری

در معاملات بامداد امروز ، بیت کوین بار دیگر توانست سقف تاریخی خود را بشکند و تا محدوده ی 48 هزار دلار هم افزایش قیمت داشت اما ساعاتی بعد از آن ، کمی پایین آمد در سطح 46 هزار دلاری قرار گرفت.
در برنامه ی امروز به همراه آقای مجتبی دیبا ، تحلیلگر حوزه ی ارزهای دیجیتال در خصوص اینکه این رشد تا کی و کجا ادامه دارد ، گفتگو کردیم . با توجه به صحبت های ایشان محدوده ی فعلی با توجه به رشد قیمتی شدید ، بسیار پر ریسک خواهد بود و کسانی که قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارند ، بهتر است تا پولبک قیمت به سطوح 41 تا 42 هزار دلار منتظر بمانند و آنگاه در موقعیت مناسب تری اقدام به سرمایه گذاری کنند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران