سیگنال کابینه دولت رئیسی به بازار سرمایه | دیلی سیگنال 23 مرداد

با اعلام لیست وزرای پیشنهادی، تمامی بازارهای دارایی( اعم از دلار، طلا، مسکن و بورس) چشم به سیاست‌های اقتصادی کابینه دولت دوخته‌اند. ۱۹ وزیر پیشنهادی دولت از امروز تا روز سه شنبه هفته جاری به صورت روزانه در کمیسیون های تخصصی و ویژه مجلس حضور پیدا کرده و تا آخر هفته ۲۷۰ جلسه با حضور این وزرای پیشنهادی در کمیسیون ها برگزار خواهد شد.

نمایندگان در این جلسات؛ برنامه ها، سوابق و تجارب، مدارک تحصیلی و مدارک مرتبط با فعالیت های گذشته این وزرا را بررسی می کنند. بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی طی هفته آینده در صحن علنی مجلس به صورت دو شیفت و در صورت لزوم به صورت سه شیفت بررسی خواهد شد تا طی چهار روز بررسی این صلاحیت ها به اتمام برسد. نظر نهایی مجلس نسبت به هر یک از وزرا در همان زمان اعلام خواهد شد.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

در برنامه ی امروز به همراه آقایان دکتر مهدی آقالطفی، کارشناس بازارهای مالی و آقای رسول خدادوست، کارشناس و پژوهشگر اقتصادی به بررسی چالش ها و موانع پیش روی دولت جدید پرداختیم.

در ابتدا چالش‌های اساسی پیشِ روی دولت جدید به بحث و بررسی گذاشته شد و در ادامه راه‌حل‌های پیشنهادی و سیاست‌های احتمالی کابینه مورد واکاوی قرار گرفت. در نهایت اثر اتخاذ هرکدام از سیاست‌های پولی و مالی بر بازارهای مختلف به تفکیک بررسی گردید. در همین خصوص تحولات متغیرهای پولی همچون نقدینگی و تورم و روند آتی آن مورد بحث قرار گرفت و در ادامه اثر انتشار اوراق بدهی دولتی بر بازار سرمایه و نحوه‌ی اثرگذاری اجرای قانون مالیات بر عایدی سرمایه بر بازارهای دارایی بحث شد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *