سه سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 26 بهمن ماه 98)

سه سهم برگزیده بازار سرمایه (شنبه 26 بهمن ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با 30 روز گذشته معامله شده اند و قدرت خریدار به فروشنده آنها مناسب است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 خراسان 12.03 2.83
2 ولشرق 1.55 0.89
3 شسینا 3.6 1.04

1. خراسان: پتروشیمی خراسان با نماد خراسان، در بازار دوم بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. خراسان که در یک کانال صعودی قرار دارد، امروز با حجم های سنگین توانست از سقف قبلی خود در ناحیه 2800 تومان عبور کند.

تحلیل تکنیکال
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. ولشرق: لیزینگ ایران و شرق با نماد ولشرق در بازار دوم فرابورس و گروه واسطه گری های مالی و پولی قرار دارد. در محدوده خط میانی کانال و بعد از گذر از 445 تومان، حجم های بالایی معامله شده است. مهمترین مقاومت پیش رو سقف قبلی در 520 تومان و مهمترین حمایت هم منطقه 445 است.

تحلیل تکینکال2
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

3.شسینا: صنایع شیمیایی سینا با نماد شسینا در بازار دوم بورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. با نزدیک شدن به خط میانی کانال و محدوده 10 هزار تومان، با افزایش تقاضا رو به رو شد و حجم بالایی را امروز در این نماد شاهد بودیم. مهمترین مقاومت، سقف قبلی در محدوده 13 هزار تومان است.

تحلیل تکنیکال 3
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران