2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 7 بهمن ماه 98)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 7 بهمن ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با 30 روز گذشته معامله شده اند و قدرت خریدار به فروشنده آنها مناسب است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

ردیف نماد مقایسه با حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده
1 فایرا 1.80 2.52
2 وسین 1.36 3.60

1. فایرا : آلومینیوم ایران با نماد فایرا در گروه فلزات اساسی و بازار بورس قرار دارد. در دو روز اخیر حجم های نسبتا بالایی برای عبور از محدوده مهم 1000 تومان معامله شده است. مقاومت مهم بعدی، خط میانی کانال و محدوده 1200 تومان  است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 7 بهمن ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. وسین : بیمه سینا با نماد وسین در گروه بیمه و بازار پایه زرد فرابورس قرار دارد. بعد از شکست محدوده مهم 290 تومان و پولبک به این ناحیه، با افزایش تقاضا مواجه شد. مقاومت مهم بعدی برای این نماد محدوده 350 تا 360 تومان است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 7 بهمن ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام
    می خواستم بدونم چرا نماد هایی مثل خساپا و خپارس با اینکه eps منفی دارن بازم مورد توجه بازار قرار گرفتن و تا کجا روند صعودیشون ادامه داره؟؟

    • سلام و عرض ادب. این نمادها به خاطر افزایش سرمایه ای که خواهد داشت مورد توجه قرار گرفته اند.

  • با سلام و خسته نباشید و تشکر فروان از مدیریت و پرسنل پر تلاش سیگنال، و آرزوی سلامتی و موفقیت براز شما عزیزان، می خواستم از حضورتان خواهش کنم لطفا لطفا اگه ممکنه در مورد سهم شپلی تحلیل و کارشناسی بزارین، بی نهایت از همه شما عزیزان سپاسگزارم،

    • سلام و وقت بخیر. سپاس از این همه لطف و محبت شما. درخواستتون به تیم تحلیل منتقل شد. همچنینی میتونید از کانال ما به آدرس signal_tahlil برای مشاهده برخی از تحلیل های درخواستی کاربران مراجعه کنید.

  • میشه لطف کنید از وپاسار هم تحلیل جدید بگذارید،
    با تشکر از کارشناسان خوب سیگنال.

    • سلام و درود. درخواست شما مدنظر کارشناسان ما قرار میگیره. برای دریافت برخی از تحلیل های درخواستی میتونید به کانال تحلیلی سیگنال به آدرس signal_tahlil مراجعه کنید.

  • با سلام خسته نباشد ممنون از برنامه فوق العاده کاربردیتون
    اگه لطف کنید نماد کلر رو از لحاظ بنیادی برسی کنید ممنون میشم این سهم رو روز ۱۶ بهمن عرضه میکنن ولی قیمتش خیلی بالا هست اگر بخواهد رشد کند مثلا ۱۰۰٪ باید قیمت سهم به ۵۹۰۰ تومان برسد که با نظر من معقول نیست
    ممنون

    • با عرض سلام و درود. پیشنهاد شما مدنظر تحلیلگران ما قرار خواهد گرفت. با سیگنال همراه باشید.

  • با سلام و خسته نباشید و تشکر بی پایان به خاطر تحلیل ها و سهم هایی ک معرفی میکنید .
    ممنون از این برنامه و تیم خوبی ک دارین.
    بهتر نیست سهام هایی ک کفه کف کانالشون هستن و رشده شارپی نداشتن رو معرفی کنید ک همه ب تیم و کانال شما ایمان بیارن

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما. سپاس از لطفتون. سعی میشه نمادهایی واسه تحلیل انتخاب بشه که در اون روز بیشتر در بازار در موردشون بحث هست. نظر شما هم کاملا قابل احترامه و مدنظر ما قرار میگیره. سپاس از همراهی شما با سیگنال.