2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 21 خرداد ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 21 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1بمپنا8.97.72
2مفاخر3.124.97

1. بمپنا : تولید برق عسلویه مپنا با نماد بمپنا، در بازار فرابورس و گروه عرضه برق، گاز و بخار قرار دارد. موضوع فعالیت این شرکت عبارتست از: احداث نیروگاه اعم از گازی، سیکل ترکیبی یا بخاری و بهره برداری از آن جهت تولید برق، خرید و فروش و صدور برق و همچنین کلیه فعالیت های تجاری که به طور مستقیم و غیرمستقیم به تحقق اهداف شرکت منجر شود.

این نماد که در فروردین امسال نیز جزو سهام برگزیده قرار داشت، توانست تا 16 هزار تومان رشد کند و سپس دچار اصلاح شد و تا حوالی 11 هزار تومان نیز افت قیمت را تجربه کرد. با نزدیک شدن به محدوده 11 هزار تومان و همچنین میانگین متحرک نمایی 50 روزه، این سهم واکنش مثبتی نشان داد و امروز با حجم بالایی که در آن معامله شد به صف خرید رسید.

در معاملات امروز این نماد، هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 105 میلیون تومان خرید انجام داد که رقم نسبتا بالایی محسوب می شود.

در صورت رشد از این ناحیه و شکست سقف قبلی در قیمت 16 هزار تومان، سقف کانال در حوالی 20 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم. در صورت افت قیمت از این ناحیه، حمایت های 11 هزار تومان و 10 هزار تومان را می توانیم برای این نماد در نظر بگیریم.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 21 خرداد ماه 99)

2. مفاخر : توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با نماد مفاخر در بازار فرابورس و گروه رایانه قرار دارد. موضوع فعالیت این شرکت، تامین، بهره برداری و پشتیبانی از انواع سخت افزار، نرم افزار، تجهیزات رایانه ای و مخابراتی، سیستم های الکترونیکی و ماشین های اداری، بانکی و کامپیوتری مورد مصرف در انواع فعالیت های اداری، تجاری، خدماتی، تولیدی، مالی، بانکی، بورس و ..  می باشد.

این نماد که در یک کانال صعودی در حرکت است، در نزدیکی میانگین متحرک نمایی 20 روزه و حمایت 4 هزار تومان با افزایش تقاضایی که مواجه شده بود توانست با حجم بالا به صف خرید برسد. در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین حدود 48 میلیون تومان خرید انجام داد.

در صورت صعود از این منطقه، می توانیم سقف کانال در حوالی 6 هزار تومان را به عنوان هدف برای آن در نظر بگیریم. در صورت کاهش قیمت، حمایت های 4 هزار تومان و 3 هزار تومان پیش روی این سهم است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 21 خرداد ماه 99)
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران