2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 20 فروردین ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (چهارشنبه 20 فروردین ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با میانگین حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 رانفور 48.69 14.2
2 ونفت 11 17.6

1. رانفور : خدمات انفورماتیک با نماد رانفور در بازار اول بورس و گروه رایانه قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی در حال حرکت است، با نزدیک شدن به محدوده خط میانی کانال و میانگین متحرک نمایی 50 روزه واکنش نشان داد و امروز هم حجم بالایی را در این سهم شاهد بودیم. هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 84 میلیون تومان در این نماد خرید انجام داده است. مقاومت سقف قبلی در قیمت 2500 تومان را پیش رو دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. ونفت : سرمایه گذاری صنعت نفت با نماد ونفت، در بازار اول بورس و گروه فرآورده های نفتی قرار دارد. این نماد در بهمن سال گذشته هم جزو نماد برگزیده بود و بعد از رشد اندک تا 1250 تومان، دچار اصلاح عمیقی شد و تا محدوده حمایتی 800 تومان نیز کاهش قیمت را تجربه کرد. با نزدیک شدن به کف کانال و میانگین متحرک نمایی 100 روزه، این سهم با افزایش تقاضا رو به رو شد و امروز هم حجم سنگینی در آن معامله شد. هر کد حقیقی به صورت میانگین در معاملات امروز نزدیک به 80 میلیون تومان خرید کرده است.

در صورت صعود، مقاومت 1250 تومان را پیش رو دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 19 فروردین ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • من درتاریخ ۹۹.۴.۱۵سهم ونفت رو با قیمت ۱۹۴۰ تومان خریداری کردم حالا روند نزولی دار می خوام بفروشم جلوی ضرر بیشتر بگیریم لطفا راهنمایی کنین

  • باسلام چطوری باید ازاین نرم افزار خرید ویا فروش سهام را انجام بدیم ویااین که چطور اطمینان کنیم ممنون

    • سلام دوست عزیز…در حال حاضر امکان معامله فراهم نشده است.

  • با سلام و خسته نباشید .
    من تازه شمارو پیدا کردم و خوشحالم که از امروزم هم بتونم همراه با شما سود خوبی داشته باشم.
    میشه جهرم و دالبرو رو تحلیل کنین ‌‌.
    سپاس

    • سلام دوست عزیز. سپاس از لطف و محبت شما. درخواستتون به تیم تحلیل سیگنال منتقل شد. با ما همراه باشید.

    • سلام امکانش هست کبافق و دزهراوی و غسالم تحلیل کنید خیلی منفی شده آیا برمیگرده

  • با سلام خدمت شما بزرگوران من یه سوالی برام پیش اومده.چون من تازه وارد بازار بورس شدم و هنوز دارم اطلاعات کسب میکنم توی این گزارش گفتین که نماد ونفت بعد از دوره ایی با اصلاح قیمت روبرو شده و به 800 تومان رسیده.آیا منظورتون اینه که از سوی خود ناظر بورس اصلاح قیمت شده؟ یا منظورتون اینه که عرضه و تقاضا برعکس شده و ارزش سهام طبق روال عادی پایین اومده؟ممنون میشم جواب بدین

    • سلام دوست عزیز. بعد از هر موج صعودی که تشکیل شده از 5 ریز موج یک اصلاح سه موجی داریم. چه در حالت صعودی یا چه در حالت نزولی. ین یکی از قوانین بازاره که ریشه روانشناختی داره و دلیلش عرضه و تقاضاست.