2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 18 خرداد ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 18 خرداد ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شماست. می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیفنمادمقایسه با میانگین حجم 30 روزقدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1خلنت4.471.87
2شتوکا1.952.04

1. خلنت : لنت ترمز ایران با نماد خلنت، در بازار بورس و گروه خودرو و ساخت قطعات قرار دارد. با نزدیک شدن به کف کانال و میانگین متحرک نمایی 50 روزه در محدوده حمایتی 8 هزار تومان، امروز این نماد با حجم نسبتا بالا به صف خرید رسید. هر کد حقیقی در معاملات امروز نزدیک به 24 میلیون تومان خرید انجام داده است.

اندیکاتور RSI داخل یک مثلث قرار گرفته است و برای شروع روند صعودی باید این محدوده را به بالا بشکند. در صورت فشار فروش و افزایش عرضه ها، حمایت مهم بعدی در حوالی 6600 تومان قرار دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 18 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. شتوکا : توکا رنگ فولاد سپاهان با نماد شتوکا، در بازار فرابورس و گروه محصولات شیمیایی قرار دارد. این نماد که در یک کانال صعودی بلند مدت قرار دارد، با نزدیک شدن به کف کانال و میانگین متحرک نمایی 100 روزه و محدوده حمایتی 3500 تومان، واکنش نشان داده است و امروز هم توانست به صف خرید برسد.

اندیکاتور RSI هم در یک کانال نزولی قرار دارد که برای صعود بیشتر قیمت، باید از این کانال خارج شود. مقاومت تاریخی سهم در حوالی 4600 تومان است و در صورت افت قیمت، حمایت های 3500 و 3000 تومان پیش روی سهم است.

در معاملات امروز هر کد حقیقی به صورت میانگین نزدیک به 20 میلیون تومان خرید کرده است.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (یکشنبه 18 خرداد ماه 99)
برای مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • باسلام خدمت دوستان عزیز تا حالا کسی هست از سیگنال که پیشنهاد سهامی که داده خریده باشه خوب بوده