3 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 15 بهمن ماه 98)

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 15 بهمن ماه 98)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم های نسبتا بالایی در مقایسه با 30 روز گذشته معامله شده اند و قدرت خریدار به فروشنده آنها مناسب است و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید در روزهای آتی این نمادها را بررسی کنید. نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است.

می توانید گزارش بازار سهام را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 وخاور 5.66 0.28
2 ولملت 2.20 1.47
3 بزاگرس 4.18 0.94

1. وخاور : بانک خاور میانه با نماد وخاور در گروه بانک ها و موسسات اعتباری و بازار دوم بورس قرار دارد. همانطور که در نمودار ملاحظه می شود، این نماد امروز توانست با حجم های بسیار سنگین، سقف تاریخی خود را بشکند. باید در ادامه ببینیم که می تواند روی این سقف تثبیت شود یا خیر. نسبت خرید به فروش حقیقی زیر یک است چراکه 75 درصد خریدهای امروز را 14 حقوقی انجام داده است.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 15 بهمن ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. ولملت : واسپاری ملت با نماد ولملت در بازار دوم بورس و گروه سایر واسطه گری های مالی قرار دارد. بعد از واکنش به محدوده 450 تومان، این سهم با افازیش تقاضا مواجه شد و در محدوده 500 تومان هم حجم  سنگینی معامله شد که در تصویر مشخص شده است. امروز هم این نماد توانست با حجم نسبتا بالایی با صف خرید کار خود را به پایان برساند. برای ادامه روند صعودی، مقاومت 600 تومان را پیش رو دارد.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 15 بهمن ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

3. بزاگرس : نیروگاه زاگرس کوثر با نماد بزاگرس در گروه عرضه برق، بخار و بازار دوم فرابورس قرار دارد. در دو روز اخیر با حجم های سنگینی که در این نماد معامله شد، سقف قبلی در 800 تومان شکسته شد.

3 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 15 بهمن ماه 98)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • درود بر شما
    لطفا لطفا یه تحلیل از غپینو بگذارید – من کل زندگیم آوردم تو بورس و یه تحلیلگر هم بهم گفته غپینو تا آخر سال ده برابر میشه , حالا که 2تا خونه داشتم فروختم و آوردم تو بورس و همه را دادم غپینو اما 50 درصد از سرمایه ام بر باد رفته – لطفاً یکی اظهار نظر کنه و بهم بگه چرا اولش گفتند این همه خوبه و حالا این همه منفی شده ایم – وقتی آمار میگیرم میگند حقوقیش داره خلاف میکنه , آیا واقعا تو کشور ما قانونی نیست که جلو خلاف و بی قانونی را بگیره که سهامداران متضرر نشوند ؟

  • سلام خسته نباشین ،سهمی که ما زدیم خاور خودرویی ،ولی تحلیل شما واسه وخاور بودش ،

    • سلام دوست عزیز. اگر منظورتون اینه که نماد درخواستی برای تحلیل داشتین باید بگم که در این گزارش ما تحلیل های درخواستی رو انجام نمیدیم. این گزارش صرفا نمادهایی هست که در اون روز حجم مشکوکی داشتن. با ما همراه باشید.

    • سلام و درود. این نمودار تکنیکالی هست که سایت کارگزاری ها در اختیار شما میزارن. اگر در کارگزاری ثبت نام کرده باشید حتما این نمودارهارو اونجا مشاهده می‌کنید.

  • با سپاس از برنامه شما لطفا از سهم خریخت برسی شود خودم موندم چکار کنم تازه خریدم با تشکر

    • با عرض سلام درخواستتون به تیم تحلیل منتقل میشه. با سیگنال همراه باشید.