2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 1 اردیبهشت ماه 99)

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (دوشنبه 1 اردیبهشت ماه 99)

در این گزارش برخی نمادهایی که حجم نسبتا بالایی در مقایسه با میانگین 30 روز گذشته معامله شده اند، قدرت خریدار به فروشنده حقیقی یا سرانه خرید هر کد حقیقی بالاست و تحرکاتی در تابلوی معاملاتی آنها مشاهده شده است، معرفی می شود و شما می توانید این نمادها را بررسی کنید.

نمادهای معرفی شده به هیچ وجه سیگنال خرید و فروش نیست و صرفا برای بررسی بیشتر ارایه شده است. مسئولیت هر گونه خرید و فروش با خود شما کاربران گرامی سیگنال خواهد بود.

می توانید گزارش بازار سهام و سایر حجم های مشکوک را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.

ردیف نماد مقایسه با میانگین حجم 30 روز قدرت خریدار به فروشنده حقیقی
1 حآسا 2.21 4.46
2 بهپاک 2.15 6.07

1. حآسا : آسا سیر ارس با نماد حآسا، در بازار فرابورس و گروه حمل ونقل قرار دارد. با نزدیک به شدن به میانگین متحرک نمایی 50 روزه و حمایت 1700 تومان، امروز شاهد حجم بالایی در این سهم بودیم به طوری که هر کد حقیقی نزدیک به 60 میلون تومان در این نماد خرید کرد. برای ادامه روند صعودی، سقف قبلی در 2300 تومان را پیش رو دارد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 1 اردیبهشت ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

2. بهپاک : صنعتی بهپاک با نماد بهپاک، در بازار فرابورس و گروه محصولات غذایی قرار دارد. بعد از شکستن سقف کانال نارنجی رنگ و چند بار واکنش به عدد روانی 3 هزار تومان، امروز توانست به صف خرید برسد. هر کد حقیقی نزدیک به 70 میلیون تومان امروز در این نماد خرید کرد.

2 سهم برگزیده بازار سرمایه (سه شنبه 1 اردیبهشت ماه 99)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • سلام.
    خسته نباشید تحلیل عالیه ولی متاسفانه زمانی به دست ما میرسه که ما باید تو صف خرید بمونیم

  • باسلام
    اگرامکانش هست تحلیلی از سهمای دامین وسشمال در گروه قراردهید.باتشکرفراوان