چه سهم هایی در ریزش اخیر بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده اند؟

چه سهم هایی در ریزش اخیر بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده اند؟

نمودار شاخص کل:

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

اگر به نمودار شاخص کل و معاملات اکثریت بازار توجه کرده باشید احتمالا متوجه شده اید که شاخص کل و همچنین اکثر سهام بازار، از شهریور ماه 1400، یک روند نزولی را آغاز کرده اند. اما در این بین هستند سهم هایی که بر خلاف روند شاخص کل و اکثریت بازار، در یک کانال صعودی در حال نوسان هستند به عبارتی تا حدودی، حرکت قیمتی خلاف روند اصلی بازار دارند. در این گزارش سعی شده نماد هایی که این گونه هستند معرفی شود.

فقط نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که این نماد ها به هیچ عنوان سیگنال خرید یا فروش نیستند بلکه تلنگری هستند برای بررسی بیشتر. و اینکه سعی شده این گزارش در بیش از یک بخش تهیه شود تا بتوان تمام نماد های بازار سرمایه که این وضعیت را دارند، بررسی کرد.

نماد بورسی کچاد

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

اولین نمادی که از شهریور 1400 نه تنها وارد روند نزولی نشده، بلکه همچنان در یک کانال صعودی در حال نوسان است، چادرملو است. این سهم همانطور که در تصویر نیز مشخص است واکنش مناسبی به کف و سقف کانال سبز رنگ ترسیم شده نیز دارد.

برای مشاهده ی تحلیل ماه قبل نماد بورسی کچاد کلیک کنید

باید بررسی نمود اینکه این سهم این وضعیت را دارد آیا دلیل بنیادی قوی دارد یا اینکه از حمایت های مناسب حقوقی برخوردار است ؟

نماد بورسی فکمند

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

دومین سهم نیز نماد فکمند می باشد که از شهریور 1400 نه تنها وارد روند نزولی نشده، بلکه در یک کانال صعودی بین سقف و کف در حال نوسان است. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که این نماد، یک سهم بازار پایه هست و سرمایه گذاری در بازار پایه محاسن و معایب خاص خود را دارد.

برای مشاهده ی تحلیل قبلی این نماد بورسی فکمند کلیک کنید

نماد بورسی شلرد

جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

سومین نمادی که مورد بررسی قرار گرفته، کود شیمیایی اوره لردگان با نماد شلرد می باشد. این نماد نیز از خرداد ماه 1400 با تمام افت و خیز هایی که داشته، مجموعا حرکتی صعودی داشته و توانسته بازده حدود 117 درصدی را به ثبت برساند. این نماد نیز در بازار پایه زرد معامله می شود.

برای مشاهده ی قبلی نماد بورسی شلرد کلیک کنید

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • یکسری نمادهای دیگه مثل میدکو_ نوری_ بانک پاسارگاد_ بیمه پاسارگاد و افق فراموش شد و چندتای دیگه که فراموش کردم.
    نماد مقاوم به ریزش کم نداشتیم تو بازار