سبد و استراتژی مناسب در شرایط فعلی بورس چیست؟

بورس در روز سه شنبه در عین کم رمقی، توانست بازدهی مثبت را برای شاخص‌ها به ارمغان آورد. به طوری که در پایان معاملات شاخص کل به رشد ۱.۱ درصدی دست یافت و شاخص هم‌وزن هم صعود یک درصدی را تجربه کرد.
ارزش معاملات خرد با شدت بیشتری در سطوح رکودی قرار داشت و تنها به ۳.۱ همت بسنده کرد. در بین صنایع شیمیایی‌ها، خودروسازان و فلزات و در بین نمادها پالایشی یکم، دارا یکم و برکت بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای بازار سرمایه را می‌توانید از کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال پی‌گیری نمائید.

حقیقی‌ها باز هم به شکل قوی در سمت فروشنده قرار گرفتند و خروج پول ۲۲۰ میلیارد تومانی را رقم زدند. بیشترین ورود پول حقیقی به صنعت پالایشی و نمادهای غزر و فرابورس بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در صنایع فلزات، شیمیایی و دارویی‌ها و نمادهای نوری و سمگا داشتند.
در پایان معاملات دیروز ۲۹ درصد نمادها در مدار منفی معاملات قرار داشتند که در این میان ۱۰ واحد درصد نمادها با صف فروش‌هایی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان مواجه بودند. در سمت مقابل هم ۲۰ درصد نمادها با صف خریدهایی به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان همراه بودند.

در این برنامه به همراه آقای نیما میرزایی، مدرس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی وضعیت بازار و استراتژی مناسب سرمایه گذاری در این روزها پرداختیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *