سایه تحریم ها روی بازار خودرو

بررسی و مقایسه انواع خودروها در کاشی خودرو اپلیکیشن سیگنال

کمتر صنعتی وجود دارد که معاملات فیزیکی و سهام آن برای افراد حقیقی به یک اندازه جذاب و حتی مقدور باشد. مثلا بیشتر افراد حقیقی متمایل به خرید طلا هستند و کمتر از اوراق آن استقبال می‌کنند. برای صنایعی مانند نفت و پتروشیمی اوضاع برعکس است و افراد تنها می‌توانند در خرید سهام آن مشارکت کنند. محبوبیت صنعت خودرو باعث شده این صنعت با سرعت بالایی تحت تاثیر اتفاقاتی چون: نوسان قیمت ارز، تحریم‌ها، تغییر سران دولت‌ها و… قرار بگیرد. بنابراین تحلیل صنعت خودرو می‌تواند شامل ابعاد متفاوت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… باشد.
در این برنامه همراه با آقای مسیح فرزانه، کارشناس و تحلیلگر بازار خودرو، در خصوص آخرین تحولات این صنعت و چشم انداز بازار خودرو در ادامه ی سال گفتگو کردیم.

آیا مسکن فاز رونق خود را آغاز خواهد کرد؟

بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی، تعداد معاملات در بازار مسکن در شهر تهران با رشد 33 درصدی به رقم 9770 فقره در آذرماه رسید. همچنین قیمت مسکن نیز با رشد 1.8 درصدی همراه بوده است. اولین سوالی که از این آمار به ذهن خطور می‌کند این است که آیا مسکن در حال ورود به دوره‌ی رونق است؟ آیا باید با رکود در بازار مسکن خداحافظی کنیم؟ آیا بازار مسکن گزینه‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری تا پایان سال محسوب می‌شود؟ در همین‌‌خصوص در برنامه دیلی سیگنال به همراه رسول خدادوست، تحلیل‌گر اقتصادی آمار مربوط به بازار مسکن را واکاوی نمودیم و در ادامه، تحولات پیشِ روی آن نیز به بحث و بررسی گذاشته شد.

برای مشاهده جدیدترین اخبار پیش‌فروش و مقالات آموزشی به صفحه بررسی و مقایسه خودرو مراجعه نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *