ریزش بازار رمزارزها و بهترین تصمیم

چند روز گذشته برای بازار ارزهای دیجیتال و بیتکوین به سختی سپری شد. روز شنبه اعلام شد که این دارایی ۱۶ هزار دلار از ارزش خود را تنها ظرف چند ساعت از دست داده و به پایین‌ترین سطح دو ماه اخیر خود در حدود ۴۲ هزار دلار رسید.
روز یکشنبه بعد از تلاش برای بازیابی سطوح از دست رفته، قیمت به ۵۰ هزار دلار رسید ولی خرس ها اجازه عبور از این سطح مهم را ندادند. به این ترتیب با ریجکت شدن قیمت، بیت‌کوین بار دیگر تا ۴۷ هزار دلار سقوط کرد.
در این مرحله گاوها وارد بازی شدند و این دارایی را برای چندمین بار بالا کشیدند. این بار بیت کوین موفق شد از مقاومت پنجاه هزار دلاری عبور کند و در حال حاضر در حدود تراز ۵۱۰۰۰ دلار در نوسان است. به این ترتیب، این دارای از دیروز ۴ هزار دلار جهش پیدا کرده است.
در نتیجه این تغییرات ارزش بازار بیت کوین دوباره به حدود یک تریلیون دلار نزدیک شده است در حالی که دامیننس آن همچنان به کاهش خود ادامه داده و اکنون به حدود ۴۰ درصد می رسد.

در این برنامه همراه با آقای عرفان فکار، کارشناس و تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال به بررسی اوضاع این بازار و استراتژی مناسب در این روزها پرداختیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • با سلام و سپاس فراوان
    لطفا به عدم قابل پخش بودن ویدئو ها رسیدگی نمایید
    ممنون از حسن نیت شما

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از همراهی شما
      به تیم پشتیبانی منتقل شد

      • سلام خسته نباشین من دو ماه پیش از نرم افزار کوینکس که ازگوکول پلی نصب کرده بودم بیش از چند بار هم تریدکردم بودم ودوروز پیش میخواستم وارد حسابم بشم نتونستم تعغیر رمز دادم وقتی وارد سایت شدم حساب خالی خالی شده بود لطفاً راهنمای کنین ممنون

      • سلام دوست عزیز
        تاریخچه تمامی تراکنش های شما موجودند
        و در صورتی که خروجی رو از حسابتون مشاهده کردید، به پشتیبانی کوینکس پیام بدید