رادیو سیگنال | امیدواری به ادامه صعودِ بورس! | چهارشنبه 6 مرداد

رادیو سیگنال | امیدواری به ادامه صعودِ بورس! | چهارشنبه 6 مرداد

 
چهارشنبه 6مرداد، گروه سیمانی که تا روز قبل صف فروش بود حالا تحت تاثیر خبری مبنی بر عرضه 100 درصد سیمان تولیدی کشور در بورس کالا، سبزترین گروه بازار بود و اکثر نمادهای گروه سیمانی در صف خرید بودند. در پایان معاملات امروز شاخص کل اوراق بهادار تهران با 0.12درصد افزایش به عدد 1316هزار واحد رسید. شاخص کل هموزن اما 1159 واحد کاهش داشت تا نشان دهد وضعیت نمادهای کوچک بهتر از نمادهای بزرگ نیست.

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست.

امروز بازار متعادل تر از دیروز بود و در پایان معاملات حدود 35درصد بازار مثبت و 65 درصد بازار با کاهش قیمت همراه شد. خالص ورود و خروج نقدینگی حقیقی ها نسبت به دیروز رشد داشت و به صفر رسید، یعنی همان مقدار که حقیقی ها سهم خریدند، همان مقدار هم سهم به فروش رسید.
روند تقاضای بازار در سه چهار روز کاری گذشته نشان از تقویت سمت تقاضا دارد، درواقع ارزش صف های خرید هرروز افزایش دارد، حتی سه شنبه هم که 83 درصد بازار قرمز رنگ بود، درپایان معاملات ارزش صف های خرید نسبت به روز قبل افزایش داشت و امروز هم همینطور. این روند صعودی تقاضا درواقع باعث خوش بینی تحلیگران نسبت به ادامه روند صعودی بورس میباشد.
از نظر تکنیکالی، ناحیه مقاومتی مهم پیش روی شاخص در حدود 1330 تا 1350 هزار واحد قرار دارد، البته درحال حاضر هم شاخص در ناحیه مقاومتی 1320 هزار واحد قرار دارد اما سطح 1320هزار واحد بنظر ابهت خود را از دست داده است

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *