بررسی بازار سرمایه و صنایع برتر | دیلی سیگنال

رصد لحظه‌ای و تحلیل روند روزانه بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

بورس تهران معاملات امروز خود را در حالی آغاز کرد که اقبال به نمادهای کوچک‌تر غیردلاری بیشتر بود. به طوری که در ابتدای بازار شاخص هم‌وزن صعودی و شاخص کل در مسیر نزولی قرار داشت. اما رفته رفته اقبال به نمادهای بزرگ کامودیتی‌محور بیشتر شد و این دسته از نمادها به سوی سبزپوش شدن حرکت کردند. نتیجه این اتفاق هم رشد 10100 واحدی شاخص کل (معادل 0.72درصد) در کنار صعود 0.87 درصدی شاخص هم‌وزن تا انتهای بازار بود.

بورس تهران طی یک هفته اخیر دچار یک سردرگمی برجامی شده است. به طوری که طی این مدت به شکل زیگزاگی یا به واسطه اخبار مثبت برجامی و سیگنال‌های مثبت در این خصوص به واسطه افت قیمت دلار، به سمت نمادهای به اصطلاح ریالی و برجامی چرخیده است یا به واسطه اخبار افزایش تنش در منطقه و در پی رشد قیمت دلار به نمادهای بزرگ کامودیتی‌محور اقبال نشان داده است. این اتفاق باعث شده تا حقیقی‌ها از سمت خرید تا حدی عقب‌نشینی کنند و در اغلب روزها نتوانیم شاهد ورود پول قدرتمندی به بازار باشیم.

در برنامه ی امروز به همراه آقای محمدحسین مجیدی، مدیر عامل شرکت سنجش سهام به بررسی اتفاقات این روزهای بازار پرداختیم. همچنین ایشان در خصوص صنایع سیمانی، پتروشیمی و نیروگاهی توضیحاتی ارائه دادند و پتانسیل های این صنایع را بررسی نمودند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *