فتح مجدد شاخص ۱.۲ میلیون واحدی | دیلی سیگنال 2 تیر 1400

رادیو سیگنال در شنوتو و کست‌باکس با آخرین و مهمترین تحولات بازار سرمایه میزبان شماست

آیا این بار شاخص به روند صعودی خود ادامه خواهد داد؟

بورس تهران امروز هم در مدار صعود قرار گرفت. به طوری که شاخص کل رشد 26 هزار واحدی (معادل 2.2 درصد) را تجربه کرد و شاخص هم‌وزن هم 1 درصد به ارتفاع خود افزود. امروز شاهد زدوخورد جدی خریداران و فروشندگان سهام بودیم به طوری که خیلی از نمادها در میانه ی بازار از محدوده ی مثبت به منفی رفتند. 

به نظر می‌رسد یک عامل مهم این اتفاق برخورد به مقاومت استاتیک شاخص کل در محدوده ۱۱۹۰ هزار واحدی بود. مقاومتی که باعث شده برخی از تحلیلگران تکنیکالی در این نقطه فروشنده شوند. شناسایی سود بعد از رشدهای تند و تیز و نگرانی از ریزش دوباره و عدم اطمینان به رفتار سیاستگذاران در آستانه تعطیلات آخر هفته از جمله دلایل دیگر این فشار فروش است.

گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل‌ها هر روز در کانال تلگرام تحلیل با سیگنال

در سمت مقابل رشد دوباره کامودیتی‌ها در بازار جهانی، افزایش مجدد قیمت دلار، اخباری جدی از احیای برجام طی ۲ هفته آینده و صحبت‌هایی در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا از محرک‌های اصلی بورس امروز است.

در برنامه ی امروز دیلی سیگنال به همراه آقای دکتر حسین مرید، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی ، روند بازار سرمایه در هفته های اخیر را بررسی نمودیم. همچنین ایشان در خصوص ریزش اخیر کریپتوکارنسی ها توضیحاتی ارائه نمودند و توصیه هایی برای فعالین این بازار داشتند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *