پیشنهادهای کارشناسانه برای بورس بازان

بازارهای مالی در روزهای گذشته کاملا تحت تاثیر حمله روسیه به اوکراین قرار گرفتند. بازارهای سهام دنیا در واکنش به اخبار تنش اوکراین یک دست قرمزپوش شدند. سرمایه‌گذاران سعی کردند که دارایی خود را به پناهگاه امن منتقل کنند. به همین دلیل، طلا به‌عنوان یک بازار امن با افزایش تقاضا روبه‌رو شد و قیمت این دارایی به سطح ۱۸۶۰ دلار افزایش یافت.
از چند روز قبل از حمله روسیه به اوکراین بازارها به استقبال این جنگ رفتند به نحوی که دارایی‌های امن نظیر طلا صعودی شدند، اما بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری و بورس‌های جهانی قرمز‌پوش شدند. 
روسیه و اوکراین هر دو از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مواد معدنی، فلزات و محصولات کشاورزی به شمار می‌‌‌آیند و روسیه از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نفت و گاز در جهان به شمار می‌رود. این مساله بر پیچیدگی این درگیری بیش از پیش افزوده است.

در این برنامه همراه با آقای محمدیوسف امین داور ، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در مورد وضعیت بازارها در سایه جنگ روسیه و اوکراین و همچنین نوسانات بازار بورس تحت تاثیر اخبار برجامی گفتگو نمودیم.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *