بررسی وضعیت بازار رمزارزها

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با افت ۸ درصدی مواجه شده و بیش از ۲۲ میلیارد دلار از ارزش آن کاهش یافته است. قیمت ۲۰ ارز برتر بازار هم بین ۶ تا ۲۰ درصد سقوط کرده است. بازارها با انتشار اخباری مبنی بر کشف نوع جدیدی از ویروس کرونا در آفریقای جنوبی که باعث نگرانی دانشمندان شده است،منفی شدند. بیت کوین و بیشتر آلت کوین ها همراه با بازارهای جهانی سهام و نفت خام در روز گذشته ریزش داشتند. بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین در ماه نوامبر به احتمال زیاد به سناریوی 98000 دلاری تحلیلگر PlanB نخواهد رسید. با این حال، خالق مدل سهام به جریان معتقد است که هدف 100000 دلاری بیت کوین همچنان دور از انتظار نیست.

در برنامه ی امروز همراه با آقای قاسم کریمی، تحلیلگر بازارهای مالی در خصوص وضعیت این بازار در پی ریزش اخیر گفتگو کردیم. ایشان در خصوص بهترین استراتژی در شرایط فعلی توضیحاتی برای سرمایه گذاران مطرح کردند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

آیا رشد غیرتورمی محقق می‌شود؟

اخیرا وزارت اقتصاد از نقشه راه رشد غیر تورمی رونمایی کرد. مطابق آن، برنامه وزارت اقتصاد بر دو محور مهار تورم و رونق تولید استوار است. بر همین اساس، راه‌کارهایی برای دو بازه‌ی زمانی کوتاه‌مدت و میان‌مدت ارائه کرده است. سوال اساسی این است که وزارت اقتصاد بر اساس چه سازوکاری در صدد تحقق اهداف مذکور است؟ آیا اساسا دست‌یابی به آن در شرایط فعلی امکان‌پذیر است؟
در همین رابطه، در برنامه تحلیلی دیلی‌سیگنال به همراه رسول خدادوست کارشناس و پژوهشگر اقتصادی، به بررسی نقشه راه دولت و چگونگی تحقق آن پرداخته‌ایم. همچنین در بخش اول بر اساس آخرین آماری که از تورم آبان‌ماه توسط مرکز آمار ایران منتشر گردیده است، نحوه‌ی توزیع تورم میان گروه‌های کالایی و دهک‌های درآمدی مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *