تحلیل درخواستی کاربران (شپنا، مارون، دماوند)

تحلیل درخواستی کاربران (شپنا، مارون، دماوند)

نمودار تحلیل تکنیکال نماد شپنا

تحلیل نماد شپنا
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نماد شپنا متاسفانه در آذر ماه 1400، از کانال صعودی (سبز رنگ) خودش خارج شده و کانال قرمز نزولی رنگ را تشکیل داده است. در کانال قرمز نزولی، نوساناتی را بین کف و سقف کانال تجربه نموده است. اخیرا این نماد در نزدیکی سقف این کانال در حال معامله است. اگر موفق به خروج از این کانال شود اتفاق خوبی است و اولین مقاومت را می‌توان محدوده خط آبی رنگ (حدود قیمت 6125 ریال) در نظر گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد مارون

نمودار مارون
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نماد مارون جزو معدود نمادهایی است که از ریزش سال99 بورس، کانال صعودی خود را از دست نداده است و همواره بین کف و سقف این کانال در حال نوسان است.

مادامی که قیمت فراتر از کف کانال سبز رنگ است، جای نگرانی برای سهم وجود ندارد و با توجه به شیب مثبت داشتن این خط، این مقدار با گذشت زمان افزایش هم می‌یابد، و اگر بتواند از خط قرمز نزولی خارج شود می‌توان اهداف بالاتر را برای سهم متصور بود.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد دماوند

 تحلیل نماد دماوند:
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نماد دماوند پس از افت حدود 75 درصدی از سقف قیمتی خودش در تیرماه99، اکنون به خط روند نزولی خودش واکنش نشان داده و فعلا آن را نشکسته و از آن خارج نشده است. مهم ترین محدوده مقاومتی سهم را می‌توان حوالی باکس قرمز رنگ (حدود 14690 ریال) در نظر گرفت و مهم ترین محدوده حمایتی سهم را می‌توان خط سبز رنگ (حدود 11393 ریال) در نظر گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal tahlil مراجعه فر مایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *