تحلیل تکنیکال شاخص نزدک (Nasdaq)

تحلیل تکنیکال شاخص نزدک (Nasdaq)

در روزهای گذشته بدلیل ترس سهامداران از سیاست های انقباضی فدرال رزرو و کاهش نقدینگی در بازارهای مالی با افت ارزش شاخص های سهام مواجه شدند. در هفته گذشته سرمایه گذاران ترجیح دادند سود سهام های خود را ذخیره کنند و نقدینگی حاصله را در محل های امن همچون اوراق قرضه پارک نمایند. از روز آینده یعنی دوشنبه در صورتی که بازار سهام توسط بانک مرکزی آمریکا مورد حمایت قرار نگیرد ترس ایجاد شده به وحشت منجر خواهد و ریزش بیشتر شاخص های سهام را شاهد خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال شاخص نزدک

در نمودار داده های روزانه زیر همانطورکه شاهدید قیمت پس از ریزش از اوج 16600 واحدی تا روی حمایت 14600 واحد ریزش داشته و در نقطه حساسی قرار گرفته است. در صورت صعود از روز دوشنبه قیمت دو سناریوی صعودی در پیش رو دارد. چنانچه قیمت صعود موقت داشته باشد و در پی تکمیل الگوی سروشانه برآید میتوان به نزول های سنگین تر پس از تکمیل الگو امید داشت اما چنانچه روند صعودی قوی در ابتدای هفته شکل بگیرد میتوان انتظار داشت قیمت ها تا اوج قبلی رشد نماید.

روند روزانه و رصد لحظه‌ای انواع بازارهای مالی در کانال تلگرامی تحلیل با سیگنال

در سناریوی بدبینانه کاملا نزولی با احتمال کمتر در صورتیکه قیمت زیر حمایت مورب زرد رنگ تبیت بدهد بازار بورس این کشور وارد بحران خواهد شد و ریزش های عمیق تر حتی تا سطوح حمایتی 10750 واحد رخ خواهد داد که به منزله افت سنگین 35 درصدی از اوج خواهد بود.

تحلیل شاخص نزدک
جهت مشاهده ی نمودار روزانه با کیفیت بهتر کلیک کنید
برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و بازدهی بازارهای جهانی به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران