تحلیل تکنیکال کمنگنز

تحلیل تکنیکال کمنگنز

شرکت معادن منگنز ایران با نماد کمنگنز، در گروه استخراج کانه های فلزی قرار داردو در زمینه اکتشاف ، استخراج ، تغلیظ و آرایش مواد معدنی فعالیت می کند.

آخرین تحلیلی که از این نماد انجام شد در حدود کمتر از 3 هفته پیش بود و شما می توانید از این قسمت  این تحلیل را مشاهده نمایید.

در ادامه سعی در بررسی و آپدیت نمودار این شرکت خواهیم داشت.

تصویر فوق نشان دهنده حضور نمودار در داخل یک کانال صعودی بلند مدت است که موقعیت فعلی نمودار در نزدیکی کف این کانال می باشد و در ادامه به بررسی این نمودار از نمایی نزدیک تر می پردازیم.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در ادامه تحلیل گذشته قیمت این نماد موفق شد با قدرتی خوب از سد مقاومتهای ابتدایی خود عبور کند و با رسیدن به اولین هدف و مقاومت خود شاهد واکنش هایی از طرف فروشندگان می باشیم. حرکت کوتاه مدت فعلی این نماد را می توان در داخل یک کانال کم شیب صعودی دید که برای ادامه رشد نیاز دارد تا از سقف این کانال خارج گردد.در واقع احتمال اینکه در این نواحی شاهد کمی جدال بین خریداران و فروشندگان باشیم دور از ذهن نیست اما در واقع باید دید برنده این جدال کدام گروه خواهند بود.

چنانچه قیمت نتواند به صورت مشخصی از این کانال خارج شود و در ادامه در زیر قیمت 1200 تومان خودش را تثبیت کند احتمال کاهش قیمت تا نواحی 1000 تومان دور از ذهن نیست. از طرفی دیگر شیب این صعود انقدر زیاد بوده که احتمال خروج از کانال آن هم نباید از دید پنهان گردد ، در واقع با خروج قیمت از این کانال باید منتظر پولبک قیمت به سقف کانال شکسته شده  در حوالی قیمتی 1350 الی 1300 ماند و چنانچه قیمت در آینده بر روی این سقف تثبیت نماید هدف بعدی را می توان در نزدیکی سقف تاریخی یعنی حوالی1600 الی 1700 یافت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *