تحلیل تکنیکال کارخانجات داروپخش به همراه نمودار (11 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال کارخانجات داروپخش به همراه نمودار (11 دی ماه 1398)

کارخانه داروسازی داروپخش در سال 1342 با همکاری شرکت داروسازی A&H افتتاح و درسال 1381 در سازمان بورس اوراق بهادار تهران با نماد “دارو” پذیرفته شد. موضوع فعالیت اصلی شرکت تولید، تهیه و واردات داروهای انسانی، دامی، مکمل های دارویی و … می باشد.

کل سهام شرکت 750 میلیون برگ سهم است که از این تعداد 82.82 درصد در اختیار شرکت داروپخش است و شرکت های سرمایه گذاری دارویی تامین و سهامی بیمه ایران دیگر سهام داران عمده این شرکت هستند.

در پایان معاملات امروز بیش از یک میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و قیمت پایانی ثبت شده روی تابلو 26408 ریال است.

تحلیل تکنیکال کارخانجات داروپخش به همراه نمودار (11 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

 بررسی این سهم از دید تکنیکالی نشان از اتمام اصلاح و شروع روند صعودی جدید در آینده ای نزدیک می دهد که در صورت صعود می تواند قیمت های 3120 تومان، 3700 تومان، 4090 تومان و درنهایت 5270 تومان را ببیند.

در صورت شکست حمایت خط روند صعودی انتظار کاهش قیمت تا محدوده های 2360 تومان، 2130 تومان، 1900 تومان و درنهایت 1586 تومان را داریم که اصلاح قیمتی سهم می تواند از هرکدام از این حمایت ها با افزایش تقاضا پایان یابد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • من 25 سال در این مجموعه کار کردم، عزیزان بخش سرم سازی داروپخش یکی از بزرگترین بخش سرم سازی در خاورمیانه است، داروپخش یکی از خوشنامترین ومجرب ترین نیروهای زبده در صنعت دارو را داراست، تولید داروهای خاص مثل متادون و… و توزیع آن زیر نظارت دقیق امور دارو کشور صورت می‌گیرد، که همین 1 کالا را اگر می‌توانست آزادانه به داروخانه ها توزیع کند قیمت معادل 10 برابر آن به صندوق کارخانه برمی‌گشت، ارزش زمین کارخانجات نه کارخانه خیلی بالاتر از سهام امروز در بورس است، عزیزان سهام این غول بزرگ دارویی کشور خیلی خیلی بالاتر از این ارقام بورس امروز است به ایمان میتوانم بگویم بالا تر از 20 هزار تومان میباشد و از طلا با ارزشتر است، لطفا هنگام فروش سهام این کارخانجات با مطالعه و بدانید بهتر از اینی که می‌فروشید چه بدست می‌آورید. حرمت دستان زحمتکش و شرافتمند کارگران کارخانه پشتیبان این برگه سهام شما میباشد. قدر این وزنه بزرگ اقتصادی و افتخار این سرزمین را بدانید و با احترام و افتخاراین برگه را دستان خود نگه دارید که بزرگان میفرمایند قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری. سلامت باشید عزیزان سرزمین پرافتخار ایران

  • سلام قابل توجه عزیزانی که سهام کارخانجات داروپخش خریداری کرده اند و سردرگم هستند چه کنند، بفروشند یا نگه دارند