وپست (پست بانک ایران) در نزدیکی سقف تاریخی | 8 فروردین 1400

وپست (پست بانک ایران) در نزدیکی سقف تاریخی | 8 فروردین 1400
تحلیل تکنیکال انواع بازارهای مالی در سایت و اپلیکیشن سیگنال

نماد وپست (پست بانک ایران) در بازار بورس و گروه بانک ها و موسسات اعتبار قرار دارد.

این نماد در خردادماه سال گذشته توانست تا 2200 تومان رشد کند و سپس همگام با ریزش بازار بورس، افت 57 درصدی را تا حوالی 1000 تومان تجربه کرد اما توانست این ریزش را جبران کند و هم اکنون برای بار دوم به نزدیکی سقف تاریخی خود رسیده است.

نماد وپست اواخر دی ماه سال گذشته توانست با صف خرید از سقف قبلی عبور کند اما نتوانسته بود تثبیت شود و هم اکنون برای بار دوم به نزدیکی این سقف رسیده است.

این نماد در یک سال گذشته بازدهی 192 درصدی را کسب نموده است و در صورت شکست و ثبیت روی این سقف، اولین نماد بانکی هست که توانسته ریزش سال گذشته را جبران کند.

در معاملات امروز که با صف خرید نیز همراه بود، سرانه خرید کدهای حقیقی 44 میلیون تومان، سرانه فروش 22 میلیون تومان و قدرت خریدار به فروشنده نیز 1.94 بود.

در صورت شکست و تثبیت روی این سقف، می تواند در کانال صعودی به حرکت خود ادامه دهد و محدوده 3 هزار تومان را می توانیم به عنوان هدف آن در نظر داشته باشیم.

می توانید گزارش بازار سهام و آپدیت تحلیل ها را هر روز در کانال سیگنال به آدرس signal_tahlil  (تحلیل با سیگنال) مشاهده کنید.
برای مشاهده جدیدترین تحلیل‌ها، اخبار و مقالات آموزش بورس به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *