تحلیل تکنیکال نماد وبملت به همراه نمودار (9 دی ماه 1398)

تحلیل تکنیکال نماد وبملت به همراه نمودار (9 دی ماه 1398)

در حال حاضر از 16 بانک بورسی و فرابورسی، 8 بانک در بازار اول بورس فعالیت می کنند که نماد بانک ملت یکی از نماد های فعال در گروه ” بانک ها و موسسات اعتباری” می باشد.

بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ای بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال (که با افزایش سرمایه 80 هزار میلیاردی در جریان، به 130 هزار میلیارد ریال خواهد رسید) یکی از بزرگترین بانک های موجود در کشور است.

در حال حاضر 17 درصد سهام بانک در اختیار دولت، 30 درصد در اختیار کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت و مابقی در اختیار سایر اشخاص حقوقی و حقیقی است.

در معاملات امروز تعداد 45.8 میلیون برگ سهم به ارزش 287.589 میلیارد ریال بین خریداران و فروشندگان داد و ستد شد. قیمت پایانی ثبت شده روی تابلو معاملاتی این سهم 6279 ریال است.

تحلیل تکنیکال نماد وبملت به همراه نمودار (9 دی ماه 1398)
جهت مشاهده نمودار با کیفیت بالا اینجا کلیک کنید

سهم وبملت (بانک ملت) بعد از پایان اصلاح، روند انگیزشی خود را در قالب موج i شروع کرد و 22 درصد افزایش قیمت را تجربه نمود. سهم اکنون در ریز موج اصلاحی ii از حرکت صعودی خود است و میتوان با شکست خط روند نزولی 1-i انتظار شروع موج 3 صعودی سهم با اهداف 691 تومان (هم تراز با سقف قبلی) در گام اول، سپس 796 تومان و 967 تومان در پایان موج 3 داشت. تثبیت روی هر هدف، هدف بعدی را فعال می کند.

در صورت اصلاح قیمتی از نقطه کنونی می توان حمایت های 593 تومان، 566 تومان، 546 تومان و درنهایت 521 تومان را برای سهم در نظر گرفت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران
  • یعنی این قیمت حباب نیست این همه پول وارد بورس شده این قیمتم واقعیه

    • سلام و عرض ادب. قیمت این نماد توسط عرضه و تقاضا در بازار مشخص شده است. برای اینکه تشخیص دهید آیا واقعا این قیمت برای این نماد ارزنده هست یا نه، می بایست از لحاظ بنیادی آن را بررسی کنید و ارزش گذاری نمایید.

    • سلام، تمامی تحلیل های ما به همراه تاریخ است و وضعیت سهم مورد بررسی در آن روز مشخص را نشان می‌دهد.