تحلیل تکنیکال هرمز

تحلیل تکنیکال هرمز

شرکت فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز در گروه فلزات اساسی قرا دارد و در زمینه بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی هرمزگان واقع در 13 کیلومتری غرب شهر بندرعباس ، انجام هر گـونه فعالیت تـولیدی، معاملاتی و بازرگانی اعم از داخلـی و خارجـی که بطور مـستقیم یا غیرمستقیم با مـوضوع شـرکت مرتبط باشد. مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکتها از طریق تأسیس یا تعهد سهام شرکتهای جدید یا خرید یا تعهد سهام شرکتهای موجود، فعالیت می کند.

با چاشنی رشد خیره کننده اسلب و بیلت در روزهای اخیر، و موضوع فعالیت شرکت هرمز ، امروز در بازاری منفی شاهد افزایش تقاضا در این نماد بودیم و در ادامه نمودار قیمتی این نماد را بر اساس جذابیت های تکنیکی آنالیز خواهیم کرد.

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی هرمز

نمودار تحلیل تکنیکال نماد بورسی هرمز
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

در نمودار فوق روند قیمتی نماد هرمز، مدتی است که در محدوده یک کانال صعودی در جریان است، و با برخورد اخیر قیمت به کف این کانال مجددا شاهد افزایش تقاضای خریداران در این نماد هستیم، به صورتی که این افزایش تقاضا با شکست خط ترند نزولی قرمز رنگ در محدوده انتهایی نمودار همراه شده است. به همین دلیل محدوده های مقاومتی و حمایتی این کانال صعودی برای قیمت حائز اهمیت خواهند بود . لذا مادامیکه قیمت نتواند کف این کانال را به سمت پایین بشکند ، پتانسیل این را دارد تا در امتداد این کانال به رفتار افزایشی خود ادامه دهد.

در حال حاضر قیمت پس از شکست خط ترند نزولی قرمز رنگ ، هم اکنون با مقاومت 1550 الی 1600 تومانی مواجه است و باید دید می تواند از سد این مقاومت نیز با موفقیت عبور کند یا مجدد تمایل به بازگشت به کف کانال خود را دارد؟

در صورت عبور قیمت از سد مقاومتی 1550 الی 1600 ، مقاومت های بعدی در امتداد خط میانی کانال و پس از آن سقف کانال قرار خواهند گرفت که به دلیل شیب صعودی این مقاومت های داینامیک نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را برای آنها عنوان کرد .

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *