تحلیل تکنیکال نماد وثنو

تحلیل تکنیکال نماد وثنو

شرکت سرمایه گذاری ساختمانی نوین با نماد وثنو در گروه سرمایه گذاری ها قرار دارد و پذیرفته شده در بازار پایه زرد فرابورس می باشد.

در اولین روز کاری سال جدید، در طی معاملات این نماد  تعداد 19.3 میلیون برگ سهم جابه جا شد که به نسبت میانگین حجم یک ماه گذشته خود رشد 74 برابری در حجم معاملات این روز مشاهده گردید . سرانه خرید هر فرد حقیقی در این روز حدود 16 میلیون تومان محاسبه گردید و قدرت خریدار به فروشنده حقیقی نیز تقریبا برابر بود. افزایش حجم معاملات در این نماد در نزدیکی حمایت صورت گرفته لذا تصمیم به بررسی شرایط نموداری این نماد گرفتیم.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

حرکت نمودار را می توان در یک کانال نزولی یافت که موقعیت اکنون آن در نزدیکی حمایت کف این کانال واقع شده است، هم چنین یک نسبت حمایتی فیبوناچی نیز هم زمان در همین محدوده حضور دارد که با رسیدن قیمت به این دو حمایت شاهد تحرکات مثبت در نواحی حمایتی مذکور می باشیم. این محدوده حمایتی در حدود قیمتی 300 الی 290 تومان واقع شده و در صورت حفظ این حمایت امکان ایجاد تقاضای بیشتر در آینده فراهم خواهد بود که در این صورت اولین مقاومت در سر راه قیمت در امتداد خط میانی کانال و خط ترند نزولی قرمز رنگ قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *