حال خوب نمرینو در روزهای رکود بازار سرمایه

حال خوب نمرینو در روزهای رکود بازار سرمایه

امروز 19 بهمن 1400 نیز بازار سرمایه روند سینوسی خود را تکرار کرد بدین صورت که در نیمه ابتدایی بازار، با صف خرید شدن تعدادی از نمادهای بزرگ، شاخص کل رفته رفته افزایش یافت و توانست رشدی در حدود 7000 واحد را به ثبت برساند اما نیمه دوم بازار کاملا روند عوض شد و صف خرید این نمادها عرضه شد و در نهایت، بازار و شاخص کل با بی رمقی در حوالی عدد 1.281.000 به کار خودش پایان داد.

متاسفانه چند روزی است که شاهد این روند سینوسی هستیم. اما در این بین هستند نمادهایی که در این روزهای بازار نیز خوش درخشیده اند و با کم توجهی یا بی توجهی به کلیت بازار و شاخص کل، به مسیر خود ادامه داده اند.

یکی از این نماد ها، نمرینو است که در ادامه به تحلیل تکنیکال این نماد می‌پردازیم، و پس از آن شاخص صنعت نساجی را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

نماد نمرینو بر خلاف خیلی از سهام های موجود در بازار از ریزش سال 99 تا کنون، کانال صعودی بلند مدت خود را هنوز نشکسته و هر زمان به کف کانال مذکور رسیده، واکنش مناسبی به آن داشته است. این بار نیز از 5 بهمن 1400 به کف کانال مذکور رسیده و با افزایش تقاضا همراه شده به گونه ای که تا به امروز یعنی حدود 14 روز، بازده حدود 21 درصدی را به ثبت رسانده است.

امروز نیز این نماد با صف خرید به کار خودش پایان داد. اولین حمایت سهم را می توان خط قرمز افقی یعنی حدود قیمتی 67461 ریال در نظر گرفت و اولین مقاومت سهم را نیز می توان محدوده خط میانی کانال صعودی (سبز رنگ) در نظر گرفت. ( حدود 74000 ریال )

تحلیل تکنیکال شاخص صنعت منسوجات

تحلیل تکنیکال شاخص صنعت منسوجات
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

همانطور که مشاهده می‌شود، شاخص صنعت منسوجات و نماد نمرینو بسیار به هم شبیه هستند.

این شاخص نیز در یک کانال صعودی سبز رنگ در حال نوسان است و از حدود 9 بهمن 1400، به کف این کانال صعودی برخورد نموده و رشد حدودا 13 درصدی را به همراه داشته است. که نسبت به رشد نماد نمرینو یک عقب افتادگی دارد. اولین حمایت این شاخص نیز خط سبز رنگ افقی در حدود 9393 است و اولین مقاومت را نیز می توان حدود 10345 در نظر گرفت و پس از آن مقاومت بعدی محدوده خط میانی کانال صعودی سبز رنگ است.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با سیگنال به آدرس signal tahlil مراجعه فر مایید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *